Mijn lieve volgers

dinsdag 24 april 2012

Bingo.....

Vandaag mijn eerste kaart als Gast Designer voor challenge #45  bij MMC.
Deze challenge gaat vandaag van start.
We zouden het super vinden als jullie allemaal gezellig meedoen!!
Ik heb gekozen voor Distressing, Lace en Tilda.
Wat ga jij kiezen??

Today my first card as a Guest Designer for challenge #45 at MMC.
This challenge starts today.
We'd love you to come and join us!!
I've chosen Distressing, Lace and Tilda.
What will you choose??


 
 
Ik ben weer reuze nieuwsgierig wat jullie er van vinden!!
Iedereen nog super bedankt voor jullie lieve reacties op mijn ronde kaart en ook welkom aan mijn nieuwe volgers.
Hopelijk vinden jullie hier wat je zoekt.
En dan wil ik nog iets superleuks met jullie delen!!!!
Gisteren is mijn blogdin Christa bij mij thuis geweest. We hadden elkaar alleen nog maar twee keer gezien op beurzen en gisteren was het of we elkaar al heel lang kennen. We hebben heerlijk samen gefreubeld en gekletst, geklets en nog eens gekletst, LOL!!!
Christa, nogmaals bedankt, ik heb enorm genoten.

Fijne dag,
Liefs, Nicole

Challenges:
Stamps & Fun=Creativity: Challenge#96......Just a Magnolia Challenge....
Just Magnolia: Chllenge#153 Soft Spring Shades
Wild Orchid Challenge: Week 47 Spring is in the air

28 opmerkingen:

  1. Je opener als GD is direct een klapper Nicole, wat een schitterende kaart is het weer geworden!Ook die halve TH-klok is weer een enige toevoeging en nu zie ik ze al weer...waar komen die schetige piepkleine sleuteltjes vandaan?????
    Leuk dat je het zo gezellig hebt gehad met Christa, ons leven wordt steeds "rijker" door deze super hobby!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterend kaartje weer Nicole!!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Nicole, mooie details, en zoveel ook op je kaart, je blijft ontdekken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die weer onwijs mooi!!! Super Nicole, je hebt jezelf weer overtroffen, zoveel details en zo ontzettend mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met super mooie details!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mooi kaartje Nicole.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig dat jullie elkaar nu in levende lijve hebben ontmoet en dat het zo gezellig was. Je kaart is schitterend.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat keigaaf Nicole, prachtige details. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow nicole wat een schitterende kaart heb je gemaakt, prachtig afgewerkt super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart Nicole! Mooie kleur en super details! Leuk idee van de TH klok in het hoekje!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaart!
    Ik heb een ontzettend mooie kaart van jou Live bewonderd (bij Irene) Echt schitterend!!
    Ben volger bij je geworden!!

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superkaartje weer Nicole, prachtige kleur en leuk hoe je die klok verwerkt hebt!!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nicole,

    hij is weer helemaal prachtig, zeg!! En als ik naar de andere kaarten kijk op het challengeblog pas jij daar gewoon tussen... ZO mooi en al die details zo geweldig verwerkt!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw...... weet niet waar het eerst kijken moet! GAST-designer??? Ik denk dat je mag blijven!!!!
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nicole

    Wauw,wat een plaatje, er is zoveel mooi's op te zien, je blijft er gewoon naar kijken.
    Wat fijn dat je zo weer leuke mensen leert kennen en helemaal super dat je direct zo'n klik hebt, geniet ervan.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuwww zeg, jij ga super goed van start zeg, wat een plaatje!!! Écht prachtig mooi, wat een schitterende kleuren!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw...heel veel meer hoef ik op deze kaart niet te zeggen:-) Schitterende details zie ik weer! Wat een lieve meid is Christa hé...helaas wonen jullie niet echt in mijn richting...!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your projects are always so lovely! I admire your coloring and all the pretty details you add to every creation. This is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie kaart!! Helemaal terecht dat je gastdesigner bent! Ben ook meteen maar volger geworden :D.

    Fijne avond!
    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nicole , ik heb hem in het echt mogen bewonderen.... Prachtige kaart !! En gaaf dat je vanaf nu GastDesigner bent bij MMC. En het was zeker super gezellig bij je en voor herhaling vatbaar. Dat zijn toch wel lichtpuntjes voor mij.... Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Nicole, oops, had hier nog niet op gereageerd, dat kan niet he hihi, wauwww een bjoetie weer! Die kleurtjes! Zou ik zelf nooit kiezen en zie nu, prachtig! Die details weer, hoe verzin je het toch! Schitterend!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig mooi kaartje weer Nicole, volgens mij is blauw een van je favoriete kleuren hahahhaa. Super leuke keuze, helemaal top maar ja dat is eigenlijk een beetje standaard bij jou hihihii. Altijd een even mooie en schitterende afwerking!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very nice card - loveley color!Nice Motiv. Thanks for joining stampfuncreativity.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow your card looks so gorgeous.
    Thanks for joining us at SFC.
    Many greetings
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Helemaal mooi! Ik hou van deze kleur '-))
    Prachtige details!
    Liefs,
    Xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige kaart! Écht prachtig mooi, wat een schitterende kleuren!!!

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole