Don't worry, be Happy!!!

Goedemorgen lieve luitjes,

April doet wat hij wat hij wil!! Nou, zeg dat wel!
Sjonge, we hebben het allemaal wel weer gehad volgens mij, nachtvorst, wind, regen, kou maar ook veel zon en lekker warm (gisteren heb ik zelfs in de tuin zitten haken).
Ik heb deze week ook lekker gedaan wat ik wil, heerlijk gefreubeld........LOL!
Vandaag en morgen mag ik werken en dan is het alweer Pasen. Niet te geloven!! 
Time flies when you're having fun!!!
1e Paasdag gaan we tegen de middag brunchen bij mijn schoonmoeder en in de namiddag gaan we naar mijn ouders en dan blijven we daar ook weer eten. Dus gezellig, gezellig!!

Ik was afgelopen dinsdag heerlijk zonder opdracht of wat dan ook begonnen aan deze kaart en hij was al helemaal klaar op de teksten na, toen ik bedacht om hem meteen op te sturen naar een lieve vriendin met wie het op het moment lichamelijk niet zo heel erg lekker gaat. De keuze voor de tekst was toen snel gemaakt en ze heeft hem inmiddels al ontvangen. Ze was blij verrast.
 Ik heb hem best wel rustig gehouden voor mijn doen ook al valt er nog genoeg te zien hahah!!
Het papier is al een oudje en is van Magnolia net als het wolkje. Het bloemmodel is een stencil van Dutch Doobadoo en het groene blaadje is een Vintage Flourishes van Noor! Design. De blauwe bloemen onder de roze roosjes zijn gemaakt met een snijmal van Spellbinders. Het blauwe rozenlint is van Marianne Design en daar heb ik plakpareltjes in het midden opgeplakt. Uiteraard weer het Frantage embossingpoeder van Stampendous gebruikt en deze keer ook de Micaflakes. Ik merk dat ik die niet zo snel gebruik. Het frame is gemaakt van klei en bewerkt met Inkagold van Viva Decor, kleur oudgoud. De tekst "Komt wel goed schatje" is van Noor! Design en "Don't worry, Be Happy" is van een tekstsheet van LOTV, welke ik laatst op de beurs in Nijkerk heb gekocht. 
Verder heb ik alles wel zo'n beetje bewerkt met correctie vloeistof van de Action.
 
Aquarius Tilda van de Zodiac collectie van Magnolia heb ik weer ingekleurd met Sennelier. 
Het is toch wel een errug leuk kleurmedium!!
En omdat er geen wit bij zit heb ik weer de Heavenly White van de Twinkling H2O gebruikt waardoor ik meteen die mooie glinstering heb die ik zo gewend ben........hahah!!

Iedereen weer super gezellig dat jullie even zijn langs gekomen en bedankt nog voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb ze weer met plezier gelezen.
Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers.

Dan wens ik jullie allemaal hele fijne Paasdagen!!
Challenges:
Fashonista Challenge: Challenge 8 Pretty Pastels
Midweek Magnolias: Challenge 87 Frame it
Magnolia Licious Challenge: Challenge All Things Flowery

Reacties

  1. Hoi Nicole
    Je kaart voor deze lieve dame is zoooooo mooi en gisteren had ik hem al in het echie gezien, hij knalt gewoon door de blauwe kleur.
    Alvast een heel fijn paasweekend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt!! De kleuren zijn ook weer prachtig!!
    Hele gezellige dagen,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaartje heb je weer gemaakt Nicole,.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is lief van je hoor een kaartje voor iemand anders gemaakt. dus jij bent ook over stag gegaan met de Senneliers? Ik moet het allemaal nog even laten bezinken haha en sparen haha.
    Fijne Paasdagen Nicole xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat is dit geweldig, supergaaf zeg, alvast fijne paasdagen gewenst, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je kaartje en wat een leuke tekst! Zo te lezen heb je het goed geregeld met pasen, geniet ervan!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wunderschön! Ich liebe deine Karten!
    Frohe Ostern!
    Glg Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja wij moeten wel over een groot aanpassingsvermogen beschikken met het weer!
    warm, koud, nog warmer, nog kouder, hihi. En je hebt na je werkdag wel leuke dingen in het verschiet met de Paas. Ik heb weer genoten van je kaart, en lekker om zonder opdracht even los te gaan! Lekker kleurrijk en een opkikker voor de vriendin, daar wordt je toch vrolijk van!!
    Geniet lekker van het lange weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief gebaar om dit mooie kaartje naar je vriendin te sturen, ze zal het prachtig vinden want je hebt het geweldig mooi gemaakt.Het lijkt me voor jou inderdaad fijn om eens iets te kunnen maken wat je zelf wilt zonder aan bepaalde regeltjes te moeten voldoen, het is je goed gelukt in ieder geval.
    Fijn weekend allemaal, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Nicole. Ik vind hem prachtig met leuke details. Ook al is het een rustige kaart voor jou doen. Leuke tekst. Het zal je vriendin zeker goed doen.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeg dat wel Nicole, heel raar weer! Gisteren was het idd. fijn buiten!
    Je kaartje is weer een mooierd!
    Fijne pasen, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is weer prachtig Nicole!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nicole,
    Hier is het al 2 dagen gewoon erg koud..brrr..winterjas weer aan..Wat heb je een supermooie kaart gemaakt voor je vriendin, leuk model,weer prachtig ingekleurd en de correctievloeistof rijkelijk gebruikt..haha..mooi gedaan, fijne paasdagen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful blue card Nicole!! I love your shape and your beautiful coloring! Happy easter to you! Hugs, Flo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart weer Nicole.
    Fijne paasdagen.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tsja.... wat moet je hier nu nog op zeggen Nicole?? Hij is gewoonweg geweldig!!! Wauwwwwwie! Wat een kleuren! Hele fijne Pasen meis en geniet met je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is weer schitterend Nicole, heb hem met open mond zitten te bewonderen, fijn Pasen voor jullie samen.,
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gave kaart en jij ook hele fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben weer helemaal weg van je kaart Nicole, ik vind hem weer super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart is weer prachtig Nicole. En er is genoeg te zien zoals je al schreef. Het frame vind ik ook altijd mooi die je gebruikt. Fijne paasdagen! Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nicole,
    wat een geweldige kaart heb je gemaakt voor je vriendin! Lief om haar een kaart te sturen, dat doet altijd goed!
    En er is inderdaad genoeg te zien en toch is hij voor jouw doen best rustig...
    Fijn dagen, het klinkt gezellig in elk geval!
    En je hoeft niets te doen, koken etc 1e paasdag??
    Lekker hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. fantastic card my friend, love the shape and your amazing coloring
    hugs
    céline and happy easter
    and thanks for playing with us at fashionista

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card! what a very beautiful frame!!
    many thanks for joining us at Midweek Magnolias, Mel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En inderdaad doet zo'n beauty goed Nicole, ik geniet er elke dag van, hihi, fijne dagen, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card! Thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge Blog and hope to see you again next time!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh Nicole, your sentiment made me smile! I love this card! The colors are wonderful and the sentiment is my favorite part! I love the way you applied the Frantage. Great job!

    XO,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beeldschoon Nicole, wat een super kleur!!! Ik lees al dat Miranda er dagelijks van geniet, dat kan ook gewoon niet anders want alles is weer even leuk!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is idd. voor jouw doen een erg rustige kaart .... maar zeker niet minder mooi !!
    Ik heb zeker nog genoeg om te bekijken .... vooral je inkleurwerk met de Sennelier : Prachtig !!
    THNX voor je reactie op mijn SARAH-bericht.
    FIJNE AVOND !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een vrolijke kaart, het geeft een soort van exotisch gevoel.
    Wat leuk om je vriendin hiermee te verassen, en ik snap dat ze er ontzettend mee in haar nopjes was!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Nicole !

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions