Love makes a house a Home

Goedemorgen lieve luitjes,

Hoe gaat het met jullie? Hier is het de hele week al heerlijk weer dus ik geniet van het zonnetje en de warmte buiten. Het zonnetje schijnt nu ook maar de temperatuur is helaas wat minder geworden. Maar het weekend staat voor de deur dus Genieten!!

Vandaag is het mijn beurt om op het HobbyVisionDesignTeam blog een creatie te plaatsen.
Ik heb gekozen voor dit Mixed Media canvas.
Ik heb de achterkant van een 3D canvas van 20 x 20 cm gebruikt om dit zomers tafereel te maken.








Ik heb de achterkant van het canvasje eerst gegesso-d, daarna de ingesmeerd met structuurpasta om de nietjes weg te werken. Toen de pasta nog nat was hier en daar wat kraaltjes gestrooid en de steentjes in de pasta geduwd.
Daarna de houten sierhekken met het lijmpistool vast gelijmd en toen ben ik gaan sprayen met mijn zelf gemaakte sprays van de Creall Parelmoerverven, rood, roze en groen. Hiervoor heb ik de spraybottles van Nellie's Choice gebruikt.
Het Designpapier heb ik met de multicoat van CraftEmotions op het canvas geplakt.

Het Designpapier, de tekststempel, de houten poorten, het houten hekje, het houten bankje en het houten gietertje zijn allemaal van het eigen merk van de groothandel CraftEmotions. De vlinders heb ik zelf gemaakt door een clearstempel (van CraftEmotions) in de aan de luchtdrogende klei van Creall te drukken, na droging gesprayd met Creall Parelmoerverven, violet, blauw, blauwgroen.
Het Hederatakje is van een snijmal van Tim Holtz/Sizzix, de zilverkleurige sleutel is van ScrapUnlimited en het hartje is van de A-winkel. De Lelietjes van Dalen komen uit Frankrijk, die heb ik een keertje meegenomen op een markt toen we daar op vakantie waren.
Verder bloemen van Wild Orchd Crafts en Marianne Design.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Gezellig weekend allemaal!! 


Canvasdoek 20 x 20 cm - 1,7cm dik Paperpad CraftEmotions - Botanical Summer A5 Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Pomp & hekje Dutch Doobadoo - Softboard Art - Loose Bricks Dutch Doobadoo - MDF Art - Door Creall - Gesso Darwi - klei - Extra Light 160grCreall - Parelmoer verf - 06 Violet WOC Flowers - Chrysanthemums - Off white MD - Paper Flowers blue Scrap Unlimited - Vintage Collectie - Kroonsleutel zilver Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Spray bottles 40ml., 2pcs   Clearstamp CraftEmotions - Happiness - Hart en vlindersClearstamp CraftEmotions - Achtergrond Home sweet home CraftEmotions - Multi coat mat - 250ML Sizzix Decorative Strip Die - Spring Greenery 659573 Tim Holtz (NEW 02-14) CraftEmotions Houten ornamenten - Sierhek en lantaarns 25 pcs - box 16,8 x 16,8 cm

Reacties

  1. Hoi Nicole,
    Mijn canvas is bijna klaar...wat een werk zit erin zeg! Dit is ook gaaf met de openslaande luiken en
    tuin thema! Die creal parelmoer verven zijn wel heel mooi, ik heb nog van die potjes perfect pearl en die moeten eerst maar op gebruikt worden, werkt ook heel goed! Ik vind het weer schitterend allemaal, kun je niet naar Noord Holland verhuizen, hihihi Fijn weekend en hopelijk een lekker zonnetje erbij hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend Nicole mooi bewerkt en gave kleuren
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your canvas ist so beautiful. Love the colors and all the lovely details ❤️❤️
    Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooooooooi Nicole, prachtige kleuren en leuke embellishments!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions