Feest!!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik jarig en dat betekent feest, taart en cadeautjes!!

Graag wil ik dit samen met jullie vieren.




Omdat het vandaag 11 januari is, krijgen jullie op het gehele assortiment 11% korting!!
M.u.v. reeds bestaande Aanbiedingen, Pre-Orders en Workshops.

Vul hiervoor in het afrekenscherm de kortingscode VERJAARDAG in.
Het kortingsbedrag wordt dan meteen afgetrokken van het totaalbedrag.

LET OP: Deze korting is alleen vandaag 11 januari geldig!!

http://www.creatieve-hobbymaterialen.nl/product/ik-ben-jarig-en-dat-betekent-feest-11-korting/

Fijne dag vandaag!!

Liefs, Nicole

Reacties

  1. HIEPERDEPIEPERDEPIEP EN LANG ZUL JE LEVEN NICOLE!!!!!
    Wat heb je dit leuk gedaan!! Wist niet dat je in zo'n Keep....ook zelf iets kon invullen!!! Tof dat je laat meedelen in jouw feestvreugde, hoop dat er heel veel shoppers komen!!

    Fijne dag, knuf xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Feestvarken!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag...geniet ervan!
    Heel leuk dat je dit samen met ons wil vieren en omdat ik toch al van plan was....
    is het voor mij mooi mee genomen, dankjewel!! Ik ben a.s donderdag jarig, dus dacht..verwen tijd voor mezelf, haha
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd en nog vele gezonde en creatieve jaren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions