Alles behalve vierkant @ CraftAddiction Challenge

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag begint onze derde Challenge alweer op het CraftAddition Challengeblog.
Inmiddels zijn de Top 3 en de Random winnaar bekend. En wat hadden we weer veel deelnemers,
Echt superleuk!

Hopelijk mogen we voor deze nieuwe Challenge ook weer veel mooie creaties verwelkomen.
Het thema luidt:

Alles behalve vierkant

Nemen jullie ook een kijkje op het CraftAddiction Challengeblog. Mijn teamies hebben weer schitterende creaties gemaakt. Bjoeties stuk voor stuk!!

Ik ben aan de slag gegaan met een MDF opbergbak. en heb er weer een Mixed Media project van gemaakt. Heerlijk om te doen!

Het leuke is, dat de magneetvellen van Joy!Crafts hier perfect in passen. Net of het ervoor gemaakt is. Ik vind het koffertje waar ze in passen niet heel handig om te "bladeren".
De opbergbak is dus een mooie uitkomst voor o.a. deze magneetvellen.

  
Ik heb me heerlijk uitgeleefd met gesso van Dutch Doobadoo, crackle paste van Deco Art, maskstencils van CraftEmotions (script en alfabet) en Dutch Doobadoo (honingraat en circle)

De dikke moer en de blaadjes zijn zelf gemaakt van lichtgewicht Do & Dry klei van Creall. De platte moer en schroef zijn houten ornamenten van CraftEmotions. 

Bloemen uit eigen voorraad. 

Een glazen flesje gevuld met microbeads en 3D balls. Het flesje op zijn kop vastgelijmd en de pareltjes en 3D balls eruit laten "vallen". 

Tot slot metalen embellishments, welke ik niet gesprayd heb. 

De rest heb ik dus allemaal op kleur gebracht met de zelfgemaakte sprays van Creall verf. Voor wat meer diepte heb ik hier en daar gesprayd met de Psst sprays, Turqoise en Antique goud. Deze sprays bevatten veel pigment waardoor ze erg geschikt zijn voor het effect van meer diepte op je creaties.


Hier zie je hoe goed de magneetvellen erin passen. Bij deze MDF set zitten ook 4 MDF tabbladen.


Op de beide zijkanten heb ik in het midden een MDF Franse lelie geplakt en bewerkt met de Crackle paste van Deco Art. Dit heb ik hier en daar ook op het MDF gesemeerd.
Gesprayd met de Creall sprays en de Psst sprays.


Aan de achterkant ben ik met het prachtige nieuwe maskstencil van Dutch Doobadoo en een sponsstokje en de Creall verf aan de slag gegaan. Ik heb de verf getamponeerd op het MDF. Eerst met Blauwgroen en daarna hier en daar met Goud Metallic.



Tot slot heb ik de binnenkant voorzien van een laagje vernis.

 Gezellig dat jullie er weer waren en hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Komend weekend sta ik met mijn webshop CraftAddiction drie dagen op de Crea Weekendbeurs in Gorinchem, 4 5 en 6 maart. De beurs is van 10.00 tot 17.00 uur en parkeren is gratis.
Kom je gezellig langs? Lijkt me leuk!!

Fijne dag.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:


                             

Reacties

  1. Wat MOOI Nicole.....en super handig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Nicole, ik zat weer met mijn neus tegen het scherm, haha
    Dankjewel voor je uitleg en wat goed bedacht zo'n mooi opberg kistje voor je stansen van CE. Leuke Challenge dus je zie me vast wel voorbij komen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gave kist heb je gemaakt, en zo met die stansen gaat dat heel goed Nicole

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een pronkstuk! Prachtig, Nicole.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan die bak. super kleur.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions