CraftAddiction viert feest

Goedemorgen lieve luitjes,


Vandaag 8 augustus is het precies 1 jaar geleden dat mijn webshop CraftAddcition gelanceerd werd.
  Dit jaar is niet zonder hobbels verlopen, maar mede dankzij jullie heb ik ze kunnen nemen en kan ik met trots terugkijken op een fantastisch jaar. Een jaar met leuke en lieve reacties op mijn webshop, mijn assortiment en service, en een jaar met workshops, geweldige deelnemers en beurzen. Ook komend jaar ga ik deze trend voortzetten.


Reden voor een feestje dus!!
Om het 1-jarig bestaan van CraftAddiction te vieren geven we 10 + 1% extra korting, voor het 1-jarig bestaan. Totaal dus 11% KORTING op alle artikelen in de webshop m.u.v. de pre-orders, workshops en reeds afgeprijsde artikelen.
Gebruik hiervoor tijdens het bestelproces de kortingscode: 1 jaar
Ga direct naar de webshop http://www.creatieve-hobbymaterialen.nl/
Deze aanbieding is geldig vanaf 8 augustus tot en met 22 augustus.


Veel shopplezier!!

Fijne dag!!
Liefs, Nicole

Reacties

  1. Van Harte Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Nicole met je 1 jarig bestaan van je shoppie! De hobbeltjes overwonnen en vooruit kijken hè! Heel leuk om dit te vieren met 10+1% korting!!! Heel veel succes met het volgende jaar, met met jouw enthousiasme gaat dat wel goed komen!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Nicole,
    Al een jaar je webwinkel! Proficiat met je eerste mijlpaal. Ik hoop dat je het nog veel drukker gaat krijgen en je hebt een leuke actie bedacht.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions