Sweet Violets

Goedemiddag lieve luitjes,

CraftEmotions heeft weer een nieuwe lijn uitgebracht..... Sweet Violets.

Zoooo leuk, die viooltjes.
De lijn bestaat weer uit een paperstack, twee clearstampsheets, een Step by Step Stampsheet, een stansmal, en een maskstencil.

Ik ben er al lekker mee aan de slag gegaan.
Lila/paars.......mijn kleur hè?! Hahaha!!


De basis is een Go Kreatemal, die al even lag te verstoffen.....vind dit nog steeds een heel mooi modelletje.

Ook ben ik aan de slag gegaan met de schitterende stansmallen van Tonic Studios, Jewelled Crown en Fairy Door.


De Fairy Door heb ik uitgestanst uit Kraftpapier. De takken op de deur zijn gedebossed en heb ik met een penseeltje en de Nuvo Embellishment Mousse Spring Green "ingekleurd". Dit heb ik ook gedaan met de takken langs de deur.
Wat een geweldig spul is dat zeg!!

Ik heb er een easelkaart van gemaakt.




De viooltjes zijn dus van de stansmal van de Sweet Violets collectie.
Deze heb ik met verschillende kleuren linnenkarton van CraftEmotions uitgestanst, Magenta, Donkerpaars, Lila en Zacht Lila.
met een Molotow marker heb ik de emboss streepjes wit gemaakt. En het hartje is een plakpareltje 3 mm.

De bloempot en de Banner komen ook uit het Paperstack net als het Designpapier.

Met de Creall Gel Medium heb ik de Microbeads ofwel Glass pearls gelijmd hier en daar.
Met een maskstencil en de structuurpasta van Dutch Doobadoo de steentjes op het papier aangebracht.




Op het liggende gedeelte heb ik de Tonic Studios Jewelled Crown stansmal gebruikt en uit twee verschillende Designpapieren gestanst. 
In het midden een toefje viooltjes en het leuke lieveheerbeestje.
Dat is ook een mal van CraftEmotions, Geluksymbolen.

De mooie vlinderrandmal is van Joy!
Hou je nu niet van vlinders? Dan kun je ook het hoekje gebruiken van de Tonic Studios Jewelled Crown stansmal.

Kijk maar! Dit is ook erg mooi!



Deze vaas met viooltjes komt dus ook uit het Paperstack Sweet Violets.

 


Met Deco Art Media Crackle Paint wit, de randjes aangezet.

Het was een lange post, hopelijk niet te lang........

Wens ik jullie een heel fijn Sinterklaasweekend als jullie Sinterklaas gaan vieren en anders gewoon een gezellig weekend.

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

(klik op de foto om rechtstreeks naar het artikel in de webwinkel te gaan)

                  
 



Reacties

  1. Oh wat zijn die viooltjes prachtig zeg !
    Wat een kunstwerkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie ! heel mooi met de viooltjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions