Keys ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Een tijdje terug al maakte ik dit MDF sleutelkastje van CraftEmotions.


Ik ging aan de slag met de Deco & Lifestyle Chalkpaint, kleur Katoenwit en de Creall Top Deco acrylverf, kleur Lavender Purple en Wit.

Bij dit kastje zit een kurk plaatje. Nadat ik dit in de verf heb gezet, ben ik vlinders erop gaan schilderen........hahahha geintje!!
Deze prachtige vlinders zijn van een servet van CraftEmotions, welke ik met de multicoat mat op het kurkplaatje heb verlijmd.

Daarna het geheel opgeleukt met bloemen, structuurpasta en een maskstencil en wat houten ornamenten alfabet, vlinder en sleutels.
Op het krukplaatje heb ik nog gestempeld met de Memento Dew Drops, kleur Nautical Blue en een tekststempel van CraftEmotions.


Ik ben mijn sleutels nooooit meer kwijt ....... hahahah!!


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren!

Fijn weekend!
Ik ga dit weekend naar mijn allereerste Scrapweekend. Samen met 25 andere dames onder één dak freubelen, kletsen, LOL hebben, niks doen ofwel.....GENIETEN!!
Oh en ook een beetje werken want ik mag mijn shop meenemen.....Hoe gaaf!!!

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
(klik op de foto en je gaat rechtstreeks naar het artikel in de webshop)

              




Reacties

  1. Oh wat is dit mooi Nicole ! Heel erg leuk ! En zo'n mooie kleuren op deze winterse dag ! Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er supermooi uit. Leuk gedaan met die steentjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions