Dream ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik mocht weer GastDesigner zijn voor het Crealies blog.
Altijd een eer en altijd leuk!

Ik maakte een Mixed Media kaart met o.a. de producten van Crealies.
Voor de kleur gebruikte ik de nieuwe Ink Sprays van CraftEmotions.


Ik legde een basis met de 3D Balls van Powertex, Small en Medium.
Deze sprayde ik met de nieuwe Ink Sprays van CraftEmotions, kleur Sepia, Iris en Koningsblauw.
Toen alles droog was heb ik de balletjes nog aangezet met de Nuvo Embellishments, kleur Indian Gold.


Toen ben ik gaan stempelen met de Clearstamps Bits & Pieces no. 57 Grunge Circles en de no. 58 Thin Mesh en een Clearstamp Backgroundzz no. 04 Beach van Crealies.
Ik stempelde met de Memento Dew Drops en Stazon Opaque Wit.

De Set of 3 no.46 Vlinders heb ik bewerkt met de Nuvo Embellishment Mousse, kleur Indian Gold en Nuvo Gilding Flakes Silver Button. Deze heb ik op een Crea-Nest-Lies XXL Rond basis no. 21 geplakt.

Het rondje heb ik een kleur gegeven met de Nuvo Embellishment Mousse, kleur Lilac Lavender en je ziet het niet goed maar ik heb ook met de Clearstamp Backgroundzz no. 04 Beach gestempeld, heel subtiel.
Langs de rand wat pareltjes gemaakt met de Crystal Drops van Nuvo.


Creative Handlettering nu erg hot en echt supergaaf om te doen.
Ik schreef deze tekst uit de hand met een Aqua Flow Marker van Nuvo, kleur bruin van de Autumn Woodland kleuren.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
Gezellig dat jullie langskwamen.

Fijne dag,
Liefs, Nicole

Gebruike materialen verkrijgbaar in mijn webshop 
https://www.craftaddiction.nl/

     
 
 
   
  
  

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions