Trust the magic ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Servetten......ik hou ervan en helemaal als ik het kan combineren met Mixed Media!

Toen ik dit servet met de fiets zag, was ik meteen verkocht. Vind het echt een supergaaf servet van CraftEmotions.

Ik heb het servet op het MDF drieluik van Ducth Doobadoo verwerkt.


Ik gebruikte de Multicoat mat om het servet op het MDF te verlijmen, nadat ik het MDF op kleur had gebracht met Creall Top Deco verf.
Het servet was niet groot genoeg om het hele MDF te bedekken. Met de Creall Top Deco verf heb ik het servet laten overgaan op  het MDF. 
Nu zie je nog maar amper dat het een servet is.

Toen het servet droog was heb ik met een Mixed Media stempel van Marianne Design en een poststempel van CraftEmotions gestempeld.

De ruitjes zijn van een stansmal van CraftEmotions, Cutting Grid Ruit en is een artikel waar ik al mee aan de slag mocht maar wat een pre-order artikel is.

Supergaaf om Creative Handlettering te gebruiken bij je MM projecten.
Zo kun je willekeurig welke tekst gebruiken in je eigen mooie handschrift.
Spring heb ik dus zelf geschreven met een Aqua Flow brush pen van Nuvo.
Dit zijn nieuwe aqua markers welke binnenkort te bestellen zijn in mijn webshop. 


De vogel en de krokusjes zijn ook stempels van CraftEmotions en deze heb ik ingekleurd met de nieuwe opaque Inksprays van CraftEmotions.
Superdekkend dus!!
Ik heb ook de fiets, de vlaggetjes en de bloemen van het servet aangezet met de Ink sprays


Je kunt het niet goed zien maar ik heb ook nog de Crystal drops van Nuvo gebruikt om hier en daar wat pareltjes te maken.

En elke voorkant heeft een achterkant........
Ik kon het dus niet laten om deze ook te bewerken en dan met Creative Handlettering.

Eerst heb ik de achterkant geverfd met de Deco & Lifestyle chalkpaint kleur, lichtgroen.

Daarna ben ik gaan schrijven met de Staedtler Fineliners en een zwarte Brushmarker van Edding. 



 Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Fijne zoindag!!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

             
 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions