Challenge #3 Bingo @ CraftAddiction

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag begint een nieuwe Challenge op ons CraftAddiction Challengeblog.

Challenge #3 is Bingo

Maak een kaart/creatie en kies hiervoor een horizontale, verticale of diagonale lijn qua ingrediƫnten en geef aan in je blogbericht welke lijn je (minimaal) gebruikt hebt.
Ik ben gegaan voor de verticale linkerlijn,
Parels - Paars - Knoopjes

Ik pimpte een bestaand canvas waarop de koe al stond. 
Dus nee, ik heb de koe niet zelf geschlderd hahahah!!


Ik heb de linkerhoek welke ik pimpte een laagje gesso gegeven.
Met een A4 maskstencil van Viva decor, Hoekornamenten rozen en de structuurpasta van Dutch Doobadoo de structuur van het maskstencil aangebracht met een paletmes.

Toen kon het aankleden beginnen.
Ik heb diverse materialen gebruikt, waarbij bijna alle metalen embellishments uit mijn webshop CraftAddiction komen, zoals de kleine gears, de lange blaadjes, de kortere blaadjes en de klokken.

Verder gebruikte ik o.a. die hele leuke 3D Balls, maat Small en Medium, bloemen, houten gears van CraftEmotions, knoopjes, Chipboard vlinders van Wycinanka.

De 3D Balls heb ik met de Gel Medium van Creall op het canvas gelijmd.

Ik heb een aantal embellishment gesprayd met de hele fijne en dekkende Mixed Media Inkspray van CraftEmotions. Ik gebruikte onder meer de kleuren Licht paars en Koningsblauw.
Ik heb ook nog gesprayd met de kleur Sepia.

De 3D Balls heb ik op kleur gebracht met de zwarte Ink Spray en Embellishment Mousse van Nuvo, Tonic Studios, kleur Indian Gold
Tevens Lilac Lavender, Royal Aubergine en Pure Platinum gebruikt van de Embellishment Mousse.

Tot slot met een Bits & Pieces stempeltje van Crealies, no. 04 Ink Splashes en de Memento Dew Drop, Sweet Plum hier en daar gestempeld.

Als allerlaatste gespetterd met de Mixed Media Inksprays, kleuren Zwart, Sepia en Iris en met een Crystal Drops van Nuvo, kleur Wisteria Purple parels gemaakt hier en daar.

Hier nog wat detailfoto's

 Doen jullie gezellig mee met onze Bingo challenge?
Je kunt weer een mooie prijs winnen en een Top 3 plek!

Neem zeker ook een kijkje op ons CA blog. Mijn teamgenootjes hebben allemaal zulke mooie inspiratievoorbeelden gemaakt.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en gezellig dat je een kijkje bent komen nemen.
Hopeliijk ben je geinspireerd geraakt.

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen uit mijn webshop CraftAdiction
https://www.craftaddiction.nl/

                  


    


Reacties

  1. Wat een prachtige creatie !! Wouw heel mooi Nicole mooi van kleuren en heel origineel met de koe top !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions