You make my heart smile ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, gemaakt met de nieuwe stansmal van CraftEmotions die nu (eindelijk) leverbaar is. Het is de Cutting Grid Honingraat.
Deze mal is 10,5 x 14,8 cm groot, briefkaartmodel dus.

Dit is tevens mijn bijdrage voor het CraftAddiction Designteam blog.



Ik heb met de Ink Spray van CraftEmotions, kleur licht Rose, gesprayd.

De stempel is de bloesemtak Magnolia van CraftEmotions ingekleurd met de Nuvo Aqua Brush Markers.
Op de groene knopjes gedropt met de Jewel Drops van Nuvo, kleur Key Lime.

"You make my heart smile" heb ik gestempeld met Versamark en met embossingpoeder wit en met een heattool verhit.
Langs het randje gedropt met de Jewel Drops van Nuvo, kleur Rose Water.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn Passsweekend!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in ijn webshop CraftAddiction

            



Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions