Challenge #09 Foto inspiratie in Mixed Media stijl

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag start weer een nieuwe Challenge op ons CraftAddiction Challengeblog.
Voor deze challenge hebben we gekozen voor een 

Foto inspiratie in Mixed Media stijl

Dit mag op kaarten, lay-outs, hout, canvas, mdf......noem maar op, als het maar in Mixed Media stijl is.

Dit is mijn inspiratievoorbeeld.


De basis is een ronde Crea-Nest-Lies XXL van Crealies met stikranden en het Desingpapier is van de paperstack van de Christmas Star collectie van CraftEmotions.

Als eyecatcher gebruikte ik de kerstboompjes van Wycinanka.
Deze heb ik bewerkt met Versamark en embossingpoeder van Nuvo, Glacier White.

De achtergrond is canvas karton welke ik eerst heb voorzien van een laagje gesso van Deco Art Media.
Daarna met de structuurpasta van Deco Art, Media en het maskstencil van CraftEmotions de ruitstructuur hier en daar aangebracht.
Hierover een gaasverbandje gedaan. 

De achtergrond heb ik op kleur gebracht met de Nuvo Embellishment mousse, door de mousse op een craftsheet te leggen en nat te sprayen.
Vervolgens met een kwastje de kleur aangebracht. Ik speelde met de kleuren, Old Navy en Cornflower Blue. 

Ook speelde ik weer een keertje met Bister, kleur blauw.
Toen alles droog was een beetje met mijn vingers wat gesso weer aangebracht.

Hier en daar 3D Balls Medium geplakt en ook wat microbeads, nadat ik een papje had gemaakt met Gel Medium.

Aan de rand een nieuwe rand stansmal van CraftEmotions, Kristallen Ornament rand, en verder wat bloemen gemaakt en kant en klare bloemen gebruikt.
De dennentakjes van CraftEmotions mochten niet ontbreken.
Op de kristallenrand wat drops aangebracht met de Nuvo Jewel Drops, kleur blauw.

Kijk hieronder voor de gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction.

Doen jullie gezellig mee?
Je kunt meedoen t/m 30 september!

Fijne zondag.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

                      

Pre-order artikel



Reacties

  1. De foto-inspiratie is al een schitterend iets maar jouw uitwerking is helemaal FANTASTISCH Nicole!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions