It's the most wonderful time ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag wil ik jullie graag deze Kerstkrans laten zien.
Dit is een MDF ring welke ik beplakt heb met een servet, Hertenfamilie, en de multicoat glans, verder versiert met Glimmer Paste, kleur Moonstone van Nuvo, natuurlijke materialen, houten ornamenten en de prachtige nieuwe stansmallen van CraftEmotions3D Kerstster stansmal, Wilgenkatjes, Vogelhuisjes en vogels.

Achter de opening van de MDF ring heb ik een hittebestendige transparante sheet A4 van JeJe geplakt waarop ik met de Versamark waterpen met Creative Handlettering de tekst geschreven heb.
Daarna met Nuvo Embossingpoeder, Glacier White, erover en laten smelten met de heattool.





Ik heb op de cirkel en in de ster lichtjes gedaan om de donkere dagen voor Kerst te verdrijven.
Hier zie je de Glimmerpaste, kleur Moonstone,  nog beter.
Op de houten ornamenten hier en daar sneeuw aangebracht met de witte foamball clay, glitter.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.

Fijne zondag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop

                


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions