Challenge #10 Mixed Media Moodboard oktober 2017

Goedemorgen lieve luitjes,

Belangrijke en leuke mededeling:

Onze maandelijkse challenge gaat voortaan verder op Facebook en wel onder de naam
 CraftAddiction Mixed Media Challenge groep!

 Zoals jullie weten, heeft CraftAddiction vanaf begin 2017 een ommezwaai gemaakt naar meer Mixed Media in de webshop. 
Daarom hebben wij besloten om onze challenge voortaan ook helemaal te richten op Mixed Media. 

Wij gaan vanaf deze maand alleen nog maar door op Facebook in deze speciaal aangemaakte groep. 
De challenge maken we uiteraard wel kenbaar op ons CraftAddiction blog die ook gewoon blijft bestaan en onze DT-leden blijven op dit blog je ook zeker wekelijks inspireren, maar je creatie voor de challenge kun je dus vanaf nu alleen maar uploaden via Facebook.

Wordt dus vooral volger op onze nieuwe
(klik op deze link om direct naar de Facebook groep te gaan)
en doe gezellig mee met onze maandelijkse Moodboard challenges!

Het Moodboard voor deze 1e challenge op Facebook is


Dit is mijn inspiratievoorbeeld en ik heb me laten inspireren door de blaadjes, het hout en de kleuren.


Ik heb een 9-vaks houten theedoos gepimpt en ik ging als eerste aan de slag met het maskstencil MASKMM18 van StudioLight en structuurpasta van Dutch Doobadoo.
Dit heb ik op kleur gebracht met zelfgemaakte spray van Creall Pearl Blauw met water in een spraybottle. Daaroverheen de Psst Spray, kleur Denim.

Ik gebruikte het Wycinanka Chipboard Druivenblad en de tekst " Follow your Dreams", metalen lepeltje, bloem, blaadjes en bloemen mat goedkleurig. Houten vlindertjes en gears, een kurken label, herfstblaadjes, een lampion, papieren bloemen, sinaasappelschijfjes, een houtenklosje en een echte suikerschep.
Ik heb de embellishments gesprayd met de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions, kleuren Lemon Yellow, Peach en Deep Red.
Hier en daar op de blaadjes wat Mosgroene Creall Top Deco Acrylverf gedaan.

Met de Nuvo Embellishment Mousse Orange Blush wat accenten aangebracht op de rest.

Als laatste de 3D Balls Small en Medium hier en daar toegevoegd en op kleur gebracht met de Psst Spray kleur Denim.

 
 

Dus meldt je vooral aan als lid op onze nieuwe
CraftAddiction Mixed Media Challenge Groep 
en doe gezellig mee met onze maandelijkse Moodboard challenges!
Waar je maandelijks een mooie prijs kunt winnen!

Gezellig dat je weer een kijkje bent komen nemen en hopelijk heb ik je mogen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
(klik op de foto en ga direct naar het desbetreffende artikel in de webshop)

                            

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions