Creepy Halloween ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik heb mijn allereerste ATC's gemaakt.....superleuk om te doen!
ATC's gaan denk ik nog wel vaker langskomen.

Om het formaat van de ATC te krijgen heb ik heel gemakkelijk de stansmal X-tra no.3 ATC van Crealies gebruikt. Ideaal!

Jeetje wat kun je toch veel kwijt op zo'n ATC......en ook lekker veel technieken gebruikt.


Voor de achtergrond gebruikte ik het Artist Drawing Paper 225 grams welke ik eerst in de gesso heb gezet.
Toen ben ik gaan sprayen met de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions, kleuren Licht paars, Karmijn en water. Alles lekker laten lopen zoals het loopt en hier een daar na het drogen wat nagesprayd. 

Daarna met een Laser Foamstempel no. 3 van de Mixed Media lijn groen van Studio Light en Creall Top Deco kleur Violet gestempeld.

Ik ben aan de slag gegaan met de Creepy stempelsets van CraftEmotions, Rustic Art Weird Science 1 en 2. 
Mijn la Petit Sennelier weer eens onder het stof vandaan gehaald en de stempel ingekleurd. De spin heb ik zelf getekend met de Sennelier.

Toen ik tevreden was heb ik de rand met zwarte gesso ingesmeerd en nog met een bits & pieces stempeltje no. 4 Ink Splashes van Crealies en de kleur wit van de spray gestempeld.

Aan het einde de tekst Free etc. gestempeld van Studio Light Mixed Media 219.
Ik gebruikte met het stempelen de Stazon Jet Black.

Voor deze ATC gebruikte ik een Maskstencil van CraftEmotions Scallop en heb getamponeerd met Creall Top Deco Violet en het maskstencil van Studio Light Mixed Media nr. 15 met zwarte structuurpasta van Deco Art Media.

Op deze ATC heb ik het doodshoofd van de Clearstempelset Rustic Art Skeletal van CraftEMotions gestempeld.

Ook hier de tekst gestempeld met de Mixed Media 219 en de bits & pieces stempeltje no. 4 Ink Splashes van Crealies en de kleur wit van de spray.
Tevens de Waterdruppels stempel van CraftEmotions.
De waterdruppels met de Nuvo Crystal Drops Morning Dew aangezet.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met deze creepy ATC's.

Fijn weekend alvast.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddcition
https://www.craftaddiction.nl/

                   

Reacties

  1. Oh jakkie, nee dit is niks voor mij! Wel knap gedaan, maar slangen en doodskoppen....brrrr....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions