Card in a Box ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Card in a Box ..... al heel vaak voorbij zien komen maar nog nooit gemaakt terwijl ik al zoveel jaren kaarten maak.
Wat is dit toch een superleuk modelletje en je hem gewoon plat kunt opsturen.
Hoe tof is dat!

En aangezien ik ieder jaar nog kerstkaarten verstuur, ben ik hiermee maar eens aan de slag gegaan.
En weet je wat het leukste is ....... hij is zo klaar!
Het Designpapier is van CraftEmotions uit de Christmas Star (118040/0211) collectie. Onder de flappen heb ik ook papier gebruikt uit de Christmas Nature lijn (118040/0205)

Verder heeeeeeeel veel leuke en mooie stansmallen (pinguin, nostalgisch hek, bomenrand, kerstroos, hulstblaadjes, wilgentakjes, grasrand, open hart, vogelhuisje met vogeltje, sneeuwvlok) en een Kerst tekststempel (130501/1267) van CraftEmotions gebruikt.
Tevens de mooie grote Kerstboom CR1224 van Marianne Design, gebruikt.

Sommige mallen heb ik uit glitterpapier gestanst.
In de top van de boom een strik met een bedel en wat leuke belletjes.




Hopelijk heb ik je kunnen inspireren.
Fijne dag.
Liefs, Nicole 

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
(klik op de foto's om direct naar de webshop te gaan)

                

Reacties

  1. Hij is inderdaad heel mooi, had er ooit ook eens gemaakt dat doosje..zo simpel en je kunt er zulke mooie dingen mee..maar voor de kerst daar had ik nog niet aan gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions