Easter ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Voor CraftEmotions maakte ik dit gezellig Houten "Paas" tasje 811755/1618 en decoreerde het met een servet Kuikens op eieren 111331/1700, een maskstencil Vlinders met Bloesemtak 185070/1251, houten vlinders en houten alfabet klein en microbeads.

Verder nog wat Bloemen Resin wit transparant 470101/4711, een kastsleutel en metalen bedels blaadjes 453100/2432.

Op kleur gebracht met hun Mixed Media Ink Sprays, kleuren perzik, licht paars en citroen geel en de Coosa Gilding wax, kleuren paars en groen.

Om het servet mooi glad op het te krijgen gebruikte ik de multicoat mat 118101/0002.
Voor de microbeads maakte ik een papje met de multicoat en bracht het met een kwast hier en daar aan.
Ik verlijmde alles met de Multi Medium Matte van Ranger.



Gezellig Pasen alvast hahaha!!

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

      
  
  
  
 
  



Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions