Moodboard Challenge Maart @ CraftAddiction Mixed Media Challenge

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag start de Moodboard challenge van maart in onze CraftAddiction Mixed Media Challenge Groep op Facebook.

We hebben een Voorjaars Moodboard met een vleugje sneeuw voor jullie.


Dit is mijn bijdrage:


Ik heb wel zo'n 6 albums gescrapt met foto's van mijn dochters van 0 t/m 17 jaar en toen was ik helemaal bij, had op dat moment geen foto's meer en heb nooit meer een scrap lay out gemaakt......
Nu dan een Mixed Media scraplayout.

Supergaaf om te doen.
Ik ging aan de slag met Designpapier van Studio Light uit de serie La Provence.
Superoud papier dus maar blijft mooi. De plaatsjes komen ook uit deze serie.

Heb het midden aangezet met witte gesso en daarna met een maskstencil en structuurpasta de structuur aangebracht.

Op kleur gebracht met Magicals, Sassy Sapphire uit de Drop Dead Diva set, en een Starburst spray, Lucky Shamrock Green uit de Victorian Bouquet serie van Lindy's Stampgang.

Heb het papier, de bloemen (de mooie grote blauwe bloem maakte ikzelf met de flowerfoam) en alle andere embellishments verlijmd met de Multi Medium Matte van Ranger.
Zo ook de 3D Balls, eerst een papje gemaakt met het Medium en daarna met een kwast aangebracht.

Nog twee leuke stempels gebruikt, de Bits & Pieces 58 Thin Mesh van Crealies en de Achtergrond Tekst van CraftEmotions. 

Uiteindelijk gespetterd met de Lucky Shamrock Green spray en de Light Violet van CraftEmotions.
De 3D Balletjes heb ik ook op kleur gebracht met die twee kleuren.

Wil je weten wat ik allemaal gebruikt heb?
Scroll dan even naar onderen......daar staat de lijst met gebruikte materialen met de links rechtstreeks naar de webshop CraftAddiction.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om gezellig mee te doen met onze nieuwe challenge.

Geniet nog even van de sneeuw!!
Ik weet dat ik het wel doe.
Fijn weekend.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

   
   
  
   
  
 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions