Mixed Media Workshop ..... Stiffytex Engel

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren op het 

Dit is tevens een workshop welke ik 23 juni zal geven bij mij thuis bij CraftAddiction in Tilburg.
Heb je interesse?
Neem hier een kijkje in de webshop en geef je direct op:


Ik maakte deze Engel met oa de Stiffytex van CraftEmotions, en verder wat metalen embellishments uit de shop en uit de garage hahah!

De achtergrond is een canvas waar ik die gave mask van Viva Decor op heb gezet met structuurpasta.
Verder afwerking zijn stempels van CraftEmotions, Foamstempels Tandwielen en de achtergrond tekst.

Op kleur gebracht met de Ink SPrays van CraftEmotions Lila, Goud Metallic van Creall en Deep Purple Top Deco verf van Creall.

Op het plankje ook diverse leuke embellishments verwerkt.



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Niocle

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

      
   
  
  
  
  


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions