Moodboard Challenge April 2018 @ CraftAddiction Mixed Media Challenge

Goedemorgen lieve luitjes,

Het is weer de 3e van de maand dus tijd voor een nieuwe Moodboard Challenge op onze Craftaddiction Mixed Media Challenge Groep

Neem vooral een kijkje daar en laat je inspireren door de voorbeelden van mijn teamleden.

 

Deze mooie prijs kun je winnen naast een plekje in de Top 3


Dit is mijn inspiratievoorbeeld.

Ik heb me laten inspireren door de wekker en de sfeer van het moodboard.




Doe je gezellig mee?!
Je kunt meedoen t/m 30 april!

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkijgbaar in mijn webshop CraftAddiction:

  
  
  
       

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions