Stiffytex lampionnen ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag weer een creatie van mij welke ik maakte als ambassadeur voor CraftEmotions.

Ik mocht weer met de Stiffytex aan de slag en heb gekozen voor de transparante versie, 118099/1010.

Ik maakte deze lampionnen met verschillende kleuren Katoen Macramé touw 2 mm, 100 grams, (890030/3200, 3204, 3205, 3206, 3207, 3208)
  
Ik heb het touw in de Stiffytex "gedoopt" en om waterbalonnetjes gedraaid.
24 Uur laten drogen en daarna de waterbalonnetjes eruit getrokken.

Tip: doe huishoudfolie of een boterhamzakje om de balonnetjes om ze gemakkelijker te kunnen verwijderen.

Daarna met nylondraad de lampionnetjes voorzien van lichtjes met de Licht String 8 bollampjes LedLightS01 van Studio Light, 117015/4091. 




Deze lampionnetjes zijn divers te gebruiken zoals je hieronder op de foto's ziet:

Als Party(verlichting)slinger voor in huis of in de tuin


Als Parasolverlichting in de tuin



Als decoratie (verlichting) in een vaas voor binnen of buiten


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction:
www.craftaddiction.nl

 

Mocht je hiermee aan de slag willen.
Ik kan het macramé touw en de verlichting ten alle tijde voor je bestellen bij de groothandel.
Hiervoor kun je me een mail sturen info@craftaddiction.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions