Moodboard challenge September ....

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag start een nieuwe Moodboard challenge in onze 


Doe gezellig mee!
Je kunt een leuke prijs winnen en een top 3 nominering gekozen door het Design Team.

Ik heb me laten inspireren door de vintagekleuren en de klok.

Ik maakte twee pagina's in mijn Art Journal met de superfijne Make Art Blendable Dye ink van Ranger en de blending sponges van Nuvo, rijstpapier van Stamperia, een maskstencil en Stempel van Viva Decor en een maskstencil van CraftEmotions.

De gave en mooie tekst is van PT Barnum:
The noblest Art is that of making others happy!





Neem een kijkje in onze FB groep en laat je inspireren door mijn teamies!

Fijne dag.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop:

 
  
   
 
   
  
  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions