Jingle all the way ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Deze Pop Up kaart maakte ik voor CraftEmotions met hun mooie stansmallen, stempel, maskstencils en het prachtige scrappapier van Craft & You Design, I love Vintage.

Wat was het een feestje om te maken!


Ik heb de nieuwe Power Tacky Tape119491/3276, /3273, /3279 van CraftEmotions gebruikt om alles vast te tapen.
Dit is hele sterke en fijne tape!

Het hert en de mozaik aan de zijkant bracht ik aan met structuurpasta van Dutch Doobadoo en de maskstencils van CraftEmotions.

De stippen op de paddestoelen, het hartje van de kerstster en het midden van de prachtige lelie, uitgestanst uit glitterkarton van Nuvo, heb ik met de VersaMark en de embossingpoeder van Nuvo, kleur Crimson Red, verhit.
Met VersaMark en embossingpoeder van Nuvo, kleur Jet Black, heb ik de tekst Jingle all the way gedaan.

De filmstrip heb ik uitgestanst uit een transparante sheet en hier en daar zwart gemaakt met een zwarte permanente stift.




Hopelijk heb ik jullie mogen inspireren!

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

 
  
         
  
   
   

Reacties

  1. dag Nicole,
    mooie creatie met enorm veel details!!!!

    het enige wat ik mis of ik kijk erover is de mooie stempel met de kleine sterretjes?
    mvg gina belgie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions