Yupo papier van CraftEmotions met Alcohol ink van Ranger ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag wil ik graag dit pronkstukje met jullie delen, waar ik best trots op ben.
Helemaal omdat het mijn eerste keer is dat ik met Alcohol inkt heb gewerkt.

Ik heb met 2 kleuren alcohol inkt, Aquamarine en Sepia, uit de set Rodeo TAK58755 (art.nr. 306155/8755) gewerkt en Alcohol Ink Blending Solution op het nieuwe Yupo papier 234 grams (art.nr. 001286/3234) van CraftEmotions, wat ik hoop snel op voorraad te hebben.

Heb ook de Gilding Flakes van Nuvo erop verwerkt en daarna Epoxy (art.nr. 114778/0500) eroverheen gegoten.
Wat geeft dat een mooi en gaaf effect. De kleuren spreken dan nog meer.

Deze foto is gemaakt met gewoon daglicht.


Deze foto maakte ik met het zonlicht erop.


Heb ook nog wat sieraden gemaakt met een laagje alcohol inkt creatie op Yupo papier van CraftEmotions en daaroverheen ook de epoxy gegoten.




Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole 

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop 

  

  
   


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions