Nieuw jaar, nieuwe maand, Nieuwe Moodboard Challenge ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Dat het maar een jaar mag worden in goede gezondheid, geluk, liefde en creativiteit!

Een nieuw jaar, betekent een nieuwe maand en dus een nieuwe Moodboard Challenge in onze CraftAddiction Mixed Media, ScrapBooking & Art Journaling Society


Ik heb een Art Journal spread gemaakt in mijn Eco Journal Mixed Media album Large van Little Birdie.
Dit is een handgemaakt album met verschillende materialen bladzijden.


Ik ging aan de slag met een bankpasje en de Dylusions Paint van Ranger. 
Ik gebruikte de kleuren, Pomegrante Seed, Laidback Lila, Periwinkle Blue en Black Marble.

Superleuke en makkelijke techniek.
Met de korte kant van het pasje ga je in de verf die in de deksel zit.
Je zet dan een streepje op je papier of een grote streep. Daarna zet je je pasje terug en swipe/beweeg je naar rechts of links of bij een dwarse streep naar onderen of naar boven.

Probeer het maar eens op een printpapiertje.....super makkelijk met geweldig resultaat. 
Althans vind ik hahaha!

Daarna hier en daar gestempeld met Archival Inkt van Ranger, Jet Black en de stempels van CraftEmotions; Tak met Vogels, de cirkels en "bloem" van de set Retro Prints en hun Script.

Tot slot nog gespetterd met de zwarte spray van CraftEmotions en een splatter brush van Ranger.

De vogelkooi is chipboard van Wycinanka en heb ik met Emboss inkt en de mooie Embossingpoeder van Nuvo, kleur Crimson Gloss, bewerkt met een heattool.

De tekst komt uit de printer en het hartje in het midden heb ik zelf getekend met een watervaste marker.


 



Doe gezellig mee.
Je kunt een leuke prijs winnen!

Fijne dag.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

                    

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions