Paspoort hoesje

 Goedemiddag lieve luitjes,

Vandaag heb ik een paspoort hoesje wat ik jullie wil laten zien.

Ik maakte dit van het Stonepaper van Stamperia.
Alvorens het stonepaper te bewerken, kreukte ik met mijn handen het stonepaper nadat ik het nat heb gesprayd. Laten drogen aan de lucht.
Dan krijg je zo'n gave verweerde look.

De afbeelding die ik heb gebruikt is rijstpapier Wereldkaart 111325/0214 van Cadence.
Ik bracht het aan met Gel Medium van Creall. 
Ik ging met een Ink Blending tool aan de slag met de Dylusions paint, kleuren Vibrant Turqouise en Melted Chocolate.
Ter afwerking gebruikte ik de van Cadence de Distress Pasta van Cadence, kleuren Black Soot en Ground Espresso.

Met de ruitjes mask van CraftEmotions en de Ground Espresso Distress Pasta het patroon aangebracht. Hetzelfde gedaan met een ander maskstencil en Black Soot Distress Pasta.

Tot slot gespetterd met CraftEmotions Mixed Media ink spray wit.









Fijne dag!
Liefs, Nicole








Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions