Tilda with Heartspots en DT-dag 't Scaphuis!!!

Goedemorgen lieve luitjes,

Dit wordt een langere post dan normaal, hahaha. Ik heb nogal wat te laten zien en te vertellen. Dus neem er gerust een bakkie koffie bij of een hele kan voor de koffieleuten onder ons.......

Ik ben nogal afwezig geweest in blogland, maar dat komt omdat ik een drukke week en een hééééél druk maar ook super gezellig weekend achter de rug heb.
Ben er nu nog moe van.......pfffffffffffff!!

Ik laat jullie eerst mijn voorbeeldkaart voor ´t Scraphuis en tevens verjaardagskaart voor Christa zien!! Zij is vandaag jarig, dus het zou supergezellig zijn als jullie haar even feliciteren op haar blog....
Ze was ook zo lief geweest om een foto te maken van mijn kaart aan haar......Ik was zo bezig met eraan te denken dat ik hem op tijd op de bus moest doen, dat ik helemaal vergeten was om eerst foto's van mijn kaart te maken......Hoe dom kun je zijn whahahahah!! Christa bedankt hoor!!
 
Onderaan dit bericht volgt mijn lijst met gebruikte materialen.
Nemen jullie ook een kijkje in de webshop al is het alleen om even te zien wat de weekaanbieding en deze maandaanbieding is. En mocht er iets op zijn of je kunt iets niet vinden, een mailtje naar Jolanda en zij doet de rest!!!

We hadden afgelopen zondag ons DT-dagje van en bij 't Scraphuis. Het was reuzegezellig en ik heb dan ook weer met volle teugen genoten van ons samenzijn en ook van de creaties van mijn collega´s.
We hebben een Mixed Media canvas gemaakt. ArjetteAngélique en Jolanda hebben een vintageplaatje van Nellie´s Vintage gebruikt. En Christa en ik hebben een foto gebruikt. De creaties zijn stuk voor stuk schitterend geworden!!
Dit is mijn canvas en die mooie meiden zijn mijn 3 trotsen, Shannon, Shauny en kind aan huis, Eline.
 
Dit prachtige papier is van Prima Marketing, Fairy Rhymes en hier te vinden.

Afgelopen week heb ik ook nog eens de candy bij Plony gewonnen en ik heb 'm afgelopen zaterdag al mogen ontvangen!! Bedankt, Plony

Zo dat was het weer voor vandaag.
 Iedereen bedankt weer voor het langskomen en voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart. Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers!!!

Ik wens jullie allemaal een fijne, zonnige en warme week!
Gebruikte materialen, veelal verkrijgbaar bij 't Scraphuis:
-Tilda with Heartspots, dit afdrukje zat laatst ook nog in mijn DT-pakketje
-Twinkling H2O's, Haren: Desert Clay
                             Jurkje en Heartspots: Cinnamon Stick
                             Laarsjes: Rich Cocoa
-Distress Inkpads, Huid: Tattered Rose en Vintage Photo
-Designpapier 7 Gypsies, Postable
-Twee postkaartjes van Designpapier Magnolia, Love Postcards
-Rood Cardstock
-Noor! Design Frame vierkant
-Memory Box, Precious Hearts
-Go Kreate, Frilly #7 Large
-Doohickey Magnolia, So Wrapped Lovely 
-Doohickey Magnolia, Swirl
-Tim Holtz, Butterflight
-Tim Holtz, Tattered Banner
-Stampendous, Frantage, Shabby Embossing Enamel White
-Stampendous, Frantage, Mica Fragments, Pearlized
-Alle randjes beinkt met Distress Inkpad Vintage Photo
-Bloemen uit eigen voorraad
-Marianne Design, Hederatakje
-Wondgaasje
-Taartservetje
-Houten klosje
-Zilveren hart Action
-Kantje van de Action, Seambinding en Jutetouw

Reacties

  1. wat weer een mooi bewerkt kaart Nicole.
    die canvassen zijn schitterend super mooi gedaan.
    en gefeliciteerd met de candy mooie stanzen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole,
    wat ben je weer heerlijk creatief geweest!
    Prachtige werkjes heb je gemaakt zeg! Heel mooi!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een schitterende kaart, zoveel details, heerlijk. dan die canvasvoorbeelden, wat is dat superleuk gemaakt zeg, prachtig. Gefeliciteerd met je mooie prijs, ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaart! En dat canvas is echt helemaal geweldig!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhh Nicole, wat heeft Christa een geweldig mooie kaart van je ontvangen zeg! Wat een pronkstuk! En jullie creaties van je DT-dag zijn ook superssss! Wij hebben maandag een DT-dag van Duymelot toevallig en ik ben ook aagie wat wij gaan doen hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat is er veel moois te zien Nicole! prachtig allemaal:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lange post zeg............ik heb er maar een pot thee bij gezet:)!!! Heerlijk om alles te lezen en wat laat je weer geweldige creaties zien, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Nicole, zoveel mooie details weer. Echt een kunstwerk net zoals je super gave canvas, ben ook helemaal weg van de lichte kleuren die je gebruikt hebt.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nicole,
    Wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt, mooie canvas met 3 knappen meiden er op en dan ook nog de candy gewonnen bij Plony, die takjes zijn echt zó mooi, heel fijntjes, ik ben nu een kaart aan 't maken en daar komen ze ook op..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo had mijn kopje koffie al klaargezet maar ik lees sneller dan dat ik mijn koffie drink hahaha. Wat een schitterende kaart heb je voor Christa gemaakt, het is weer een toppertje. De andere schitterende creaties had ik al op FB gezien maar wat zijn ze mooi, helemaal super. En de candy bij Plony toppie. Zo en nu neem ik een slokje koffie Nicole ;-)
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wowwww Nicole,wat heb je dit weer allemaal schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woowww Nicole, wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt zeg, schitterend!!! Lief afdrukje en super mooi ingekleurd!!! Het is weer een plaatje.....
    En je mixed media project is in het echie nóg mooier, prachtig!!!!!!!!!!!!!! Wat was het een super leuke dag hè!!

    xxx Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart heb je voor Christa gemaakt. Hij is weer erg gaaf. Je canvas doek is ook erg gaaf. Heel mooi met de foto van je dochters. Die van Jolanda heb ik in het echt gezien. Ik kan me goed voorstellen hoe die van jouw er in het echt uit zie. Gave candy heb je gewonnen. leuke mallen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtkaart !!! Ook je canvas is super, totaal iets anders maar die zijn ook zo leuk om te doen he !!

    Grtjs, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OMG!!!! These canvas are soooooo amazing! Wow!!! Love it!!!
    And your Card is so beautiful! Love the colors and Papiers!
    Xoxo andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Nicole! Zowel je kaart als de canvas, erg mooi!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een schitterende kaart, zoveel mooie details, en dan die canvasvoorbeelden, wat is dat superleuk gemaakt zeg!!! en Gefeliciteerd met je mooie prijs!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooh Nicole,ik sta toch iedere keer weer versteld van je súpermooie creaties. Je kaart is weer ontzettend mooi met heel veel leuke details(ben weg van dat klosje en dan die gestempelde tekst eromheen,ffft)en dan dat canvas WAUW,ik zie vaak mixed media in stoere uitvoeringen maar jij hebt er een romantische uitstraling aan weten te geven(net als je collega-dt-leden trouwens)prachtige materialen,kleuren en meiden natuurlijk ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha die Nicole,
    jij bent ook echt van alle markten thuis geloof ik. Nu weer zo'n mooie canvas! Wat leuk dat je de drie meiden er zo mooi centraal in hebt geplaatst. En je kaart is weer helemaal een weelde om naar te kijken!
    Sjonge, wat prachtig!
    En leuk die mooie stansen van Plony, daar komen vast weer heel mooie creaties van!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er heel mooi uit.
    Veel plezier met je gewonnen mallen.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart en supermooi canvas Nicole, heel erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooi Nicole en je project is ook geweldig geworden
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is niet te geloven maar....je staat niet mer in mijn leeslijst dus ik heb NIKS gezien.ga me nu afmelden en weer aan en hoop dat het dan weer helemaal okay is GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
    Beeldige kaart voor Christa heb je gemaakt en ze heeft je voorzien van 2 goede foto's (gelukkig maar!!) en je canvas is gewoon super de super mooi!! Proficiat met de gave candy van Plony, komt vast wel langs op een mooie creatie!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Nicole

    Schitterend is je kaart voor Christa met zoveel mooi's erop, en dan je canvas WAUW............ik ben er helemaal weg van, het is ook een hele mooie foto van de meiden die erop zit. Ik zit te genieten.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Christa zal heel blij zijn met dit mooie kaartje en de canvaas is supermooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions