MDF Kerstboom


Goedemiddag lieve luitjes,

En dan is het alweer 10 november.......Time flies!!

Vinden jullie het ook altijd gezellig om sfeer te creëren in huis met allerlei leuke spulletjes voor de winter of Kerst?

Ik wel en ben dan ook helemaal blij met deze MDF Kerstboom van CraftEmotions.

Voor het Craftfestival begin september bij CraftEmotions heb ik allerlei MDF met Creall Top Deco acrylverf of Deco & Lifestyle chalkpaint en servetten bewerkt.
Deze kerstboom is er dus één van.



Er zit een laagje gesso overheen en twee laagjes Creall Top Deco acrylverf, kleur wit.
Daarna ben ik met het servet, Hulstblad wit en de multicoat aan de slag gegaan. Deze multicoat is er in mat en glans.


Toen alles droog was ter afwerking hier en daar een Bits & Pieces stempeltje van Crealies, Broken mesh gestempeld met Versafine Vintage Sepia.

Daarna alles afgelakt met de multicoat.

Laat de Kerst maar komen.......hahah!



Gezellig dat jullie weer een kijkje zijn komen nemen.
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag!
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop
 https://www.craftaddiction.nl/

        

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions