Believe in Magic .....

 Goedemorgen lieve luitjes,

Tijdens de zomervakantie gaat alles gewoon door.
Familytime, workshops, bestellingen en creatief bezig zijn.

Ik ging aan de slag met een nieuw servet van CraftEmotions, Hertenfamilie.
Ik vind deze echt zoooo mooi en bedacht om er een canvas mee te maken.
Het heeft echt iets magisch dit servet.

Ja, ik weet het.....het is zomervakantie. 
Maar jullie weten ook dat er in de zomermaanden altijd al nieuwe Kerstartikelen uitkomen en met het oog op de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch waar ik (CraftAddiction) ook weer zal staan, wil ik toch voorbeelden hebben voor deze beurs. 


Ik gebruikte een 30 x 30 cm canvas en heb met een maskstencil en structuurpasta wat structuur aangebracht.
Daarna heb ik het canvas bewerkt met de Creall Top Deco verven en de Ink Sprays van CraftEmotions.

Het servet heb ik in stukken "gehakt".
Een deel heb ik rechtstreeks op het canvas geplakt met de multicoat en een deel heb ik beplakt met Easy Connect Craft Tape en daarna eerst op papier geplakt en daarna op het canvas. De voorste boom ook en die heb ik daarna verhoogd opgeplakt met Foamtape.


Ik heb Designpapier opgerold om wat meer 3D te creeeren op het canvas. 
Daarop een bloem (stansmal) met meeldraadjes, bramen, mastappeltjes en leuke takjes (Wycinanka en stansmallen CraftEmotions) gedaan.


Ter afwerking een Border langs de rolletjes papier en tekst Believe in Magic, beide van Wycinanka.
Het chipboard van Wycinanka heb ik op kleur gebracht met de Ink Sprays van Craftmotions.

Tevens gespetterd met de sprays kleur wit en brons glimmer.
Met de Nuvo Crystal Drops Simply White wat mooie en grote druppels gemaakt. 


Gezellig dat jullie weer een kijkje zijn komen nemen en wellicht heb ik jullie kunnen inspireren.

Gezellige dag!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

                      



Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions