Mdf kaarten/foto hanger ...


Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag mag ik jullie inspireren op ons CraftAddiction Designteam Mixed Media blog.

Ik heb een grote MDF ring van 40 cm van CraftEmotions omgetoverd tot een kaarten/foto "hanger".


Het MDF en de houten teksten heb ik meteen op kleur gebracht met de Deco & Lifestyle Acryl Chalkpaint, kleur Bloesem.

Met het maskstencil Fantasie Cirkelpatroon en de fijne structuurpasta van Dutch Doobadoo de cirkels op het MDF gezet. Laten drogen.

De teksten heb ik met de Gel Medium op de wasknijpers gelijmd en daarna op de ring verlijmd met de Gel Medium.

Je kunt dus kaarten of foto's in de wasknijpers zetten.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole



Gebruikte materialen zijn verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions