Juli/Augustus Moodboard Challenge CraftAddiction

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag start de Juli/Augustus Moodboard challenge in onze CraftAddiction Mixed Media, ScrapBooking & Art Journaling Society

Ja, jullie lezen het goed.
Ik heb de naam van de groep gewijzigd want we gaan helemaal in de Mixed Media, Scrapbook en Art Journal sfeer en de challenge loopt twee maanden, van 3 juli t/m 31 augustus.

Dit is het Moodboard.
Leef je vooral uit zeg ik!


Dit is mijn inspiratievoorbeeld en ben er helemaal happy mee.
Heb denk ik mijn mojo wel weer gevonden, dankzij een hobbyvriendin die me zei even alles helemaal los te laten en nergens aan denken......was lastig maar tis me gelukt!!


Als basis gebruikte ik een canvas van 30 x 30 cm en een stuk karton waar ik de bovenlaag van heb los getrokken om de ribbels tevoorschijn te halen.
Het karton heb ik met Gel Medium, het kan ook met Multicoat, verlijmd op het canvas. 
Daarna witte gesso van Dutch Doobadoo eroverheen en laten drogen.

Met een Maskstencil van Dutch Doobadoo en structuurpasta wat Bubbles aangebracht met een paletmes.

Daarna ben ik gaan sprayen met de Lindy's sprays, ik heb alle kleuren van de Mermaid Seashells Starburst set gebruikt....hoe toepasselijk met dit thema en wat een mooie kleuren!!

Toen wat rijstpapier van Stamperia, Gears, op het project geplakt met Gel Medium.

Daarna ben ik het gaan opbouwen en los op mijn craftsheet alles in de gesso gezet en gaan sprayen.
Toen alles verlijmd en nogmaal gesprayd. 
Alles gehighlight met de Nuvo Embellishment Mousse, Persian Red en Indian Gold.






Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om gezellig mee te doen.
Neem vooral ook een kijkje op het CraftAddiction Mixed Mediablog of natuurlijk op Facebook CraftAddiction Mixed Media, ScrapBooking & Art Journaling Society voor meer inspiratie.
Mijn DT-leden hebben weer bjoeties gemaakt!

Stay cool met deze zomerse temperaturen.
Liefs, Nicole



Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

 
   
  
  
  
   
  
   


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions