Nellie 's Press Boss Machine

Goedemorgen lieve luitjes,

Hoe gaaf is dat! Word ik gevraagd of ik de Press Boss Machine van Nellie Snellen wil uitproberen om daarna mijn bevindingen met jullie te delen.
Nou ik kan jullie zeggen, hij werkt perfect. Echt een geweldig apparaat!!!
De Press Boss Machine Artikelnummer: 115640/0001 en de dies van Nellie Snellen zijn verkrijgbaar via Craft Emotions.


Toen ik 'm thuis kreeg, ben ik natuurlijk meteen aan de slag gegaan. 
Wat me direct opviel was dat er een A4 vel doorheen past. en dat er maar twee platen bij zitten.
Met deze twee platen kunnen alle dies, dikke en dunne, door de Press Boss Machine.
Hoezo dat? Met het schuifje wat je hieronder op de foto ziet, in het roze gedeelte onder het witte hengsel, kun je heel makkelijk de druk regelen. Dus meer of minder druk waardoor je dies makkelijk door het papier  en het apparaat gaan. Je kunt hierdoor zelfs ook meerdere vellen papier gebruiken........TOP!!
Met het witte hendeltje onderaan de machine "zuigt" je machine vast aan je tafel en staat hij stevig en stabiel.



Met onderstaande kaart heb ik de Pres Boss Machine gebruikt en allerlei mallen van Nellie Snellen, waaronder het label Artikelnummer: 115667/1514, de groene swirlsArtikelnummer: 115667/1510 en de vorm, Multiframe die Bloem 2 Artikelnummer: 115667/1063 waar ik het afdrukje van Wild Rose Studio op gestempeld heb.
 Is je papier wat stevig, zoals bijv. cardstock dan is stand  4 of 5 perfect. Gebruik je wat dunner papier dan moet je de druk verhogen en zet je het schuifje op stand 3 of zelfs 1. Ga je embossen dan gebruik je je de embosmat en zet je de stand hoger op bijv. 9.

Maar hij werkt perfect hoor dames, De Press Boss Machine. Echt een geweldig apparaat!!!


De basis is een Go Kreate mal en het Designpapier is van Wild Rose Studio, Blackberry LaneArtikelnummer: 117000/1036.
Verder heb ik nog twee Doohickeys van Magnolia gebruikt, het hekje en het viewmasterrondje. De vlinderrandmal is van Tim Holtz. Rondom het afdrukje heb ik wat embossingpoeder van Stampendous Frantage gebruikt. En verder alles wit gemaakt met tipp ex.

 

Dit cute stempeltje is een Cling Stamp van Wild Rose Studio, Emily and CatArtikelnummer: 180017/3335
uiteraard ingekleurd met de SennelierArtikelnummer: 180017/3335 
Haren: 205
Broek, schoenen, truitje en bloemen: 911
Witte strepen truitje: 703
Poesje: 703
Bloemen: 917 en 326
Gras: 703 + 501 (gemengd) en 899 + 501 (gemengd)
Alle diepere schaduwen aangezet met 755
Lucht 326 heel waterig

 

Deze tekst is van LOTV


Ik vind het geweldig dat ik met deze Press Boss Machine Artikelnummer: 115640/0001 van Nellie Snellen aan de slag mag. 
Bedankt Nellie en Craft Emotions!!


Iedereen weer bedankt voor het langskomen en voor jullie geweldige reacties op mijn Mixed Media canvas.
Een warm welkom aan Elise en Anja. Hopelijk kan ik jullie inspireren!!

Wens ik iedereen een gezellig en fijn weekend.

Reacties

  1. Wat een schitterende kaart Nicole.
    Groetjes Trudy,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is zeker gaaf dat je die mocht uitproberen en wat goed dat hij zo bevalt, eerdaags zal ik ook een andere moeten aanschaffen dus ik hou dit in mijn gedachten.
    Je kaart is weer een plaatje, er is altijd zoveel mooie op te zien en ik heb er weer van genoten, de kleuren die je gebruikt hebt zijn ook al zo mooi, prachtige creatie weer.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zou echt niemand NEE tegen zeggen natuurlijk, erg leuk voor je hoor, en je kaartje is weer prachtig als altijd.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een prachtige kaart en apparaat Nicole fijn dat jij hem mag uitproberen.
    en ook dat je er een a4 door kunt draaien.
    ik heb nog steeds een cuttlebug maar zolang die het doet hou ik hier maar bij.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bofbips! mag je hem houden? vast wel! En je stansjes zien er picobello uit, hihi
    Net als je kaart gezellig, lief en een tikkeltje stoer! Je hebt het weer mooi gecombineerd allemaal!
    Ik ben nog niet om een printer uit geweest, onverwachts een paar keer werken, volgende week nieuwe poging, hihi. Heel fijn weekend Nicole en veel groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeee boffert! Gaaf ding joh en prachtig uitleg! Je kaart is er nog mooierderder... door hihihi! Mag je hem houden? Lol

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOOHOO eindelijk een machine waar je grote GoKreates door kunnen, mega bofbips dat je bent!! Perfecte uitleg en het lijkt me een super machine maar helaas pindakaas net (op jouw aanraden!!!) de Big Shot gekocht waar ik trouwens ook heel tevreden mee ben.Je kaart is beeeeeeeeeldig Nicole!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Nicole wat een schitterende kaart is dit, zo ontzettend mooi en die stansmachine lijkt me super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt Nicole, wat fijn dat je ook de machine mag uitproberen.
    Fijn weekend.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart. Met gave details en digi. Mijn vriendin heeft deze Pres Boss Machine gekocht. Ik heb haar een beetje op weggeholpen. En het is een heerlijk apparaat om mee te werken. Zoals je de hoogte in kan stellen voor het snijden met diverse mallen en maten, ook voor het embossen. En je kan heerlijke grote mallen gebruiken met de A4 platen. Je zal er geen spijt van krijgen dat je er mee mag werken. Ben wel een beetje jaloers. (geintje) Veel plezier ;-)).

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk dat je de Pres Boss machine mag uitproberen. Je kaart is weer schitterend. Mooi Kleuren ook. Fijne avond. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je deze nieuwe machine mag uitproberen. En nog leuker dat hij je ook nog eens heel goed bevalt. Handig dat A4 formaat. Je kaart is zoals altijd weer een beauty.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions