With lots of Love!!!

Goedemorgen lieve luitjes,

Wat een weertje hè?! De temperatuur is hier wel oké maar wat is er afgelopen maandag veel regen gevallen.Niet normaal zeg!! Er stond zelfs water op zolder. Water waarvan ik dacht dat het uit de wasmachine kwam, maar wat later bleek dat het uit de afvoer kwam omdat de wasmachine zijn water niet kwijt kon.........gelukkig hebben we novilon op zolder liggen en was het water zo opgedweild.
Pffffffffffffffff..................moet er niet aan denken dat we weer een nieuw wasmachine nodig zouden hebben. Zo'n appartementje aankleden voor de dochters loopt  toch ook al aardig in de papieren......maar wel superleuk allemaal hoor!!! Hahah!!

Vandaag heb ik weer een kaart voor jullie. Ik neem een blogpauze van 3 weken dus dit is even mijn laatste kaart hier op mijn blog. Jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik al aan mijn blogpauze begonnen ben, want reageren doe ik al een tweetal weken niet meer. Tis ook zooooooo'n mooi weer hier!!!

Deze kaart heb ik gemaakt met materialen welke verkrijgbaar zijn bij CraftEmotions
Als basis voor de kaart heb ik een voor mij hele nieuwe mal gebruikt, namelijk een Crea-Nest-Lies XXL no 05Artikelnummer: 115634/0005, van Crealies dus. De grootste maat is 13 x 13 cm. Ik heb één van de kleinste mallen gebruikt om de tekst van LOTV "With lots of Love" op te stempelen. Achter het afdrukje heb ik één van de middelste maten gebruikt. Ik vind 'm supergaaf!!
De twee roze bloemen heb ik zelf gemaakt met de snijmal van Crealies Set of Flowers no. 2Artikelnummer: 115634/0522.
De vlinderrandmalArtikelnummer: 115665/7495, is van Tim Holtz. Verder heb ik de filmstripmal en het groene blad (snijmal) van Noor! Design gebruikt.
Het Designpapier is van Magnolia, net als het afdrukje. Deze Tilda heet Flowertilda with Bowknot en is van de Animal of the year Collectie 2014.
Wat een schatje hè?!
Al het witte papier wat ik gebruikt heb is Kraft Krijtwit van CraftEmotionsArtikelnummer: 001446/0710, van 30,5 x 30,5 cm
Tilda with Bowknot heb ik ingekleurd met SennelierArtikelnummer: 313113/1606, en ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Haren: 252 + 205 gemengd + beetje 566
Huid: 252 + 635 gemengd
Schoenen: 205 rechtstreeks uit het napje
Hoofddoekje, tuinpakje, sokken en tulp: 619 en 112 (wit) gemengd
En uiteraard weer 755 voor alle diepere schaduwen.
 
 

Iedereen weer reuze bedankt voor het langskomen. Waardeer het enorm en vind het altijd supergezellig jullie lieve reacties te lezen.

Rest mij jullie allemaal een hele fijne zomer en vakantie toe te wensen!!
Tot snel!!!

Dit kaartje is tevens mijn DT-bijdrage voor Ge-We Hobby.
Gebruikte materialen verkrijgbaar bij Ge-We Hobby:
-De vlinderrandmal is van Tim Holtz
-de filmstripmal en het groene blad (snijmal) van Noor! Design
-Designpapier is van Magnolia
-Flowertilda with Bowknot en is van de Animal of the year Collectie 2014
-Al het witte papier wat ik gebruikt heb is Kraft Krijtwit van CraftEmotions


Reacties

  1. fantastic Nicole, love the cute dies you used
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige kaart echt heel mooi. geniet lekker van je vakantie en hopelijk geen wateroverlast meer.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die niet veel gereageerd heeft, momenteel ben ik weer hier en daar in aan het halen met met dit warme weer komt het er vaak niet van dus heel herkenbaar. Jeetje dat was schrikken op zolder, pffff, gelukkig is het achter de rug nu maar wel vervelend natuurlijk. Je zit er niet op te wachten om weer een flinke uitgave te hebben, ik weet er alles van dat als een van je kinderen ( of meerdere haha) op kamers gaan of een huisje of appartement hebben wat ingericht moet worden het geld als water uit je portemonee loopt;) Onze 3 dochters zijn het huis uit, werken allemaal inmiddels dus we zijn van die onkosten af;)
    Wij hebben amper regen gehad en nu staat er een beetje wind waardoor het iets minder warm aanvoelt, wel lekker hoor want het was zo benauwd gelijk. Maar.......toch wel lekker om een echter zomer te hebben. Je kaart......tja....wat zal ik er van zeggen.........Zoals altijd weer schitterend, de mooie benodigde details zijn weer volop aanwezig, je hebt prachtige mallen gebruikt, een lief afdrukje perfect ingekleurd, kortom, een toppertje weer. Geniet van je vrije tijd en je eventuele vacantie, in ieder geval van je blogpauze;)
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Nicole. En veel plezier met je 'blogpauze' en dus je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wunderschön ♥. Deine Koloration ist wieder der Wahnsinn! Einfach toll!
    LG Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Nicole,
    3 weken even geen fraaie fantastische kaarten op je blog. Ik zal het missen. Deze is ook weer zo geweldig! Prachtig gekleurd. Echt super.
    Ik wens je een fijne pauze/ vakantie. Geniet ervan....en gelukkig geen nieuwe wasmachine. Dat zou je vakantie nog in het water doen vallen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Prachtig ingekleurd en met hele mooie details. Hier begon de wc te borrelen van al dat water. Maar met de tegels was dat gelukkig ook zo weer opgedweild.
    Geniet van je vakantie en blogpauze.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi kaartje, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart weer Nicole.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat een toestand bij jou op zolder! Maar goed dat het allemaal relatief mee viel.... Je kaart is zoals altijd een schatje! O, wat heb je weer een prachtig geheel gemaakt zeg! Ik vind vooral je bloemen zóóó gaaf. Prachtig gemaakt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat balen dat je moest dweilen, maar gelukkig viel het mee zoals je zegt.
    Maar lijkt me toch effe schrikken!!
    Je kaart is weer een schatje, of zal ik zeggen een TOPPER!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pech met die natte boel, maar gelukkig was het zo op gedweild!
    Je kaart is weer een schatje of eigenlijk moet ik zeggen een TOPPER!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier stond de zolder ook blank, het dakraam staat altijd op een kier, maar dat was nu te veel denk ik, je kaart is schitterend geniet van je blog pauze, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, Nocole. Wat vervelend van het water overlast. Hopelijk gebeurt het niet maar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Na zelf vakantie gehad te hebben gehad ben ik weer terug in blogland. Wat een prachtig kaartje weer. Leuke kleuren heb je gebruikt. Fijne vakantie verder. Liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions