Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions

Goedemiddag lieve luitjes,

Wat boffen we toch weer met het weer hè?!
Hier schijnt in ieder geval het zonnetje heerlijk!

Vandaag wil ik jullie het Mixed Media canvas laten zien wat ik speciaal voor CraftEmotions gemaakt heb voor de Kreavakbeurs. Het is een canvas van 60 x 60 cm en staat nu in de hal bij CraftEmotionsin Ochten te pronken.
Ik ben er supertrots op en het was ook geweldig leuk om mee aan de slag te gaan.


Ik heb het logo van CraftEmotions er in zijn geheel op verwerkt, mét verfspat en hun motto "for the personal touch". Dit heb ik met structuurpasta gedaan, nadat ik met carbonpapier dit alles op het canvas had overgetrokken.
Gijs van CraftEmotions heeft uit MDF de letters, in het lettertype van CraftEmotions, met de hand uitgezaagd. Zoooooo gaaf!!
Daarna ben ik aan de slag gegaan met maskstencil Fantasy cirkelpatroon 185070/1119 en structuurpasta, houten woorden en letters, de gears van Tim Holtz, die ik zo lief van Danoesja mocht lenen, de grote bloem, Tattered Florals115665/9441 van Tim Holtz, en verder kun je het zo gek niet bedenken of ik heb het erop verwerkt. 
Uiteindelijk alles erop geplakt met Superthick Tacky Glue en wit gemaakt met gesso. Toen ben ik met de Top Deco Acrylverf, paars gemengd met zilver metallic en metallic acrylverf, kleur brons en lood gaan sprayen. De verf uiteraard verdund met water.

Het is best moeilijk om er een goede foto van te maken door de metallic glans die over het hele canvas ligt.




Superleuk en gezellig dat jullie er weer waren.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en nog reuze bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige Mixed Media creaties!

Geniet van deze dag!!

Reacties

  1. Hoi Nicole
    Hij is zooooo mooi en in het echt zie je de metallic glans nog beter, het geeft zo'n gaaf effect.....echt een pronkstuk hoor.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicole dit is schitterend zo gaaf gemaakt en prachtige kleuren
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie...dit is súpergaaf Nicole, mooie warme kleuren. Ik snap dat ze dit in de hal hebben gezet, kan iedereen hem bewonderen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heeft zonder meer een prominente plek in de entreehal verdiend, schitterend gedaan meis!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar mag je trots op zijn Nicole, het ziet er prachtig uit !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Nicole wat een kunstwerk!! Ik vind het helemaal geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had ik deze nu al op FB gezien? Hij is echt helemaal top!!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMGGGGGGGG Nicole! Your work is simply INCREDIBLE! I love love LOVE your canvas .. it is such a work of ART! Wowwwwww! I can see the sheen colors of this .. all the textures, your design .. my goodness! AMAAAAZING!!!!!!!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er echt geweldig uit Nicole!! Echt een kunstwerk!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow!! wat mooi Nicole!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Nicole, wat is dit mooi!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW!!!
    Your mix media canvac is STUNNING:D:D
    Fabulous details and colours:D
    Wonderful work!!

    Have a nice week.

    Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW wat een prachtige mixed media. De kleuren zijn ook erg mooi. Zelf vond ik het ook lastig om de mixed media goed op de foto te krijgen. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi canvas!!!!!! Mooie kleuren.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo