Nieuwe Shop en Challenge #1 Nieuw Begin

Goedemorgen lieve luitjes,

Met grote trots kan ik dan eindelijk mijn nieuwe website/shop aankondigen.


Ik heb namelijk een geheel nieuwe webshop moeten laten bouwen omdat de webshop niet goed gebouwd was ......... en daar kwam nog bij dat die websitebouwer mij toen in de steek heeft gelaten toen ik haar het hardst nodig had.
Maar dat was 2015 en nu is het 2016!!

Tijd om alle negativiteit die dit alles met zich heeft meegebracht los te laten en helemaal achter me te laten en me te richten op mijn nieuwe site/shop, de start van mijn nieuw Challengeblog en de geweldig lieve dames van het Designteam die mij hierbij belangeloos gaan helpen. 

Vandaag begint dan ook onze allereerste maandelijkse Challenge op het 

Het Thema luidt:

Nieuw Begin

Een nieuw begin van het Challengeblog, een heel nieuw team uiteraard en dus ook een nieuw begin voor mijn webshop.

Dit canvas is mijn DT-bijdrage en heet "The last teardrop" ofwel De laatste traan.
En wat heeft dit met een nieuw begin te maken hoor ik jullie denken.......het is een afsluiting en de start van een nieuw begin. 
Deze traan is metaforisch voor alle ellende die ik besloten heb achter me te laten.


Het is een canvas van 20 x 20 cm (zou je niet zeggen hè?1 Hahah!!) 
Hierop ben ik met structuurpasta, Pretex en katoenen lappen, Creall verven (Parelmoer Blauwgroen, Metallic Antiekgoud), Psst Sprays (Turquoise en Antiekgoud) en 3D balls en microbeads aan de slag gegaan.

De 3D balls, Microbeads, Psst sprays en paletmessen zijn nieuwe artikelen in de webshop!!

In plaats van sprayen ben ik dit keer gaan schilderen......voor de allereerste keer........ben helemaal tevreden met het eindresultaat!

Nemen jullie ook gezellig een kijkje op het CraftAddiction blog?! Mijn teamies hebben ook allemaal super mooie inspiratievoorbeelden gemaakt.

De Challenge duurt tot 31 januari!!
Doen jullie gezellig mee?

Fijne zondag.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddcition:

                    




Reacties

  1. Hoi Nicole,
    van harte gefeliciteerd met je nieuwe webshop! Het ziet er prachtig uit! Tsjonge wat een mooie en frisse lay-out!
    Het was dus even bloed, zweet en tranen. Maar nu vooruit kijken en een nieuw begin! Toevallig had ik een kaartje dat ik had klaar staan voor vandaag en die kan meedoen aan de challenge! Hoe is het mogelijk he? En met ook nog de stempels en de bordjes die ik bij jou besteld had! Kan niet mooier! Jouw traan is echt geweldig! Wat een prachtige canvas!!
    Heel veel succes met winkel en challengeblog!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes toegewenst in 2016. Een schitterend canvas en zeer toepasselijk.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch een beauty Nicole....
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicole,
    super..ik was net even op je nieuwe webshop, wat prachtig en vooral..hij doet 't, dat was echt afzien voor jou en gelukkig gaat het nu helemaal goed..
    Ik vind je canvas echt prachtig en zó symbolisch heel erg mooi gemaakt..
    Wens je heel veel succes met het blog én de webshop,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicole
    Dit is echt een prachtige creatie in hele mooie kleuren......het word een mooi jaar!
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na regen komt zonneschijn Nicole! Gelukkig zijn je tranen gedroogd en heb
    je dit als herinnering op canvas vastgelegd! Het ziet er prachtig uit, wat een mooie kleuren bij elkaar!! Ik wens je veel geluk en een prachtig Nieuwjaar met je vernieuwde website en de start van het mooie Challenge blog, met kanjers van DTérs.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je weet het al Nicole, ik ben er zwaaaar van onder de indruk van deze prachtcreatie!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel gelukkig 2016 Nicole. Je canvas is schitterend! Wat een mooie kleuren en design. Super mooi gemaakt. Veel succes met je challengeblog.
    Ik ben nog niet in je webshop geweest, wel gekeken maar heb de laatste tijd nogal het een en ander gewonnen/gekregen dus heb nog niks hoeven te kopen :) maar ik kom er vast nog wel. Succes verder met alles. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nicole, allereerst de beste wensen voor 2016. Dat het maar een mooi en succesvol jaar mag worden. Je canvas is prachtig gemaakt, jammer dat de aanleiding zo vervelend was. Maar een nieuw jaar is een mooi moment om opnieuw re beginnen. Superleuk dat je een challengeblog bent begonnen, daar ga ik vast en zeker regelmatig aan mee doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nicole wat is je canvas gaaf!!!Denk dat ik eens een keertje bij je moet komen workshoppen haha. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedzo!!
    Punt erachter en knallen, mooi begin zo, sterke vriendin van me.

    xxx, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The canvas looks fabulous Nicole - love the colors and beautiful tear!
    Happy new year!
    Hugs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit fantastisch gemaakt Nicole.
    helemaal te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit mooi!!! De kleuren en andere structuren zijn zo'n mooi design geworden. !! Echt prachtig. !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Happy New Year.

    Your creation is stunning,fab work.

    Have a nice day.

    Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De beste wensen voor het nieuwe jaar Nicole! Wat leuk dat je challengeblog ook van start is gegaan. Ik ga daar zo ook even kijken

    Je canvas ziet er schitterend uit! Mooie technieken en kleurencombi!

    Veel succes met je winkel en je challenge blog!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zag hem al op FB. Hij is echt prachtig.
    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige creatie. Ik hou van Art waar symboliek in zit.
    Als ik zo de materialen zie die je gebruikt hebt zou ik hier wel een tutorial van willen zien.
    Wens je een heel gezegend Nieuwjaar en veel succes met je webshop en het challengeblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Succes met je webshop en het nieuwe challengeblog. De voorbeelden 'nieuw begin' zijn super!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions