Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

Goedemorgen lieve luitjes,

Graag wil ik jullie herinneren aan de lopende Moodboard Challenge op Facebook in onze CraftAddiction Mixed Media Challenge groep.

Dit is mijn reminder om jullie te inspireren!
Ik heb me laten inspireren door de glazen fles, de klok, het sleutelgat (sleutel wat bij het hart hangt), het hart, de kast (handvat wat bij het hart hangt) en de vintage kleuren.


Ik ging aan de slag met een lege Amaretto di Saronno fles en nee ik heb hem niet leeggemaakt hahaha!! Ik hou er niet eens van......
Maar manlief wel dus ....thank youuuu!!

Het prachtige rijstpapier van Stamperia verwerkte ik aan de "achterkant" van de fles met Gel Medium nadat ik het papier aan de achterkant op kleur had gebracht met Dylusions Paint Vibrant Turquiose en White Linen. 
De libelle bracht ik aan de voorkant van het rijstpapier op kleur met Metallic verf van Creall, kleur Brons.

Om de fles op kleur te brengen gebruikte ik Dylusions Paint, Vibrant Turquoise.

Daarna heb ik structuur aangebracht met Dylusions Paint White Linen, Gel Medium en met 3D zand van Powertex.
Dit heb ik over de fles en de dop (had ik eerst een laagje witte gesso gegeven) gesmeerd en laten drogen.
Hier en daar wat Rusty Patina Oxid en Rusty Paper Roestbruin van Viva Decor. 


Rusty Patina Oxid en Rusty Paper Roestbruin bracht ik ook aan op de embellishments waaronder de mooie klok van Wycinanka, de libelle en het woord Fly.
Tevens verwerkte ik de Rusty Patina Kopergroen op de embellishments.

En dan hieronder nog wat detailfoto's




Doe je gezellig mee met onze leuke challenge?
Je hebt nog de tijd t/m 30 april.

Geniet van het mooie weer wat eraan komt.
Liefs, Nicole 

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

       
  
   
  

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions