Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

Goedemorgen lieve luitjes,

En hier ben ik alweer met een nieuwe blogpost!!
Pffffffffffffff......wat een drukte!! Wel leuk allemaal hoor, je hoort me niet klagen maar ik moet binnenkort echt tijd gaan vrij maken om weer een keertje bij jullie langs te komen!!
Ik snap dat er mensen afhaken, maar ik vind dat wel erg jammer en baal daar stiekem behoorlijk van.
Mijn blog en jullie vind ik nog steeds erg belangrijk, maar die tijd hè?! 
 Ik zou echt willen dat ik vaker kon langskomen, maar ben bijna 24 /7 bezig met alle voorbereidingen voor mijn demo's, workshops, mijn DT-werk, mijn baan, mijn huishouden..........enzovoorts enzovoorts.
Maar ik ga het binnenkort goedmaken met een CANDY!!

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Time for Magnolia Challenge

Weer een hele leuke, namelijk Bingo!!


Doen jullie gezellig mee?! Je kunt een prachtige prijs winnen en ook een plekkie in onze top 3!
Neem ook gezellig een kijkje op ons TFMC-blog. Mijn collega's hebben weer zulke mooie creaties gemaakt........wauw!!
Ik heb gekozen voor Bloemen - Snijmal - Alles behalve vierkant


Deze oh zo lieve Tilda heb ik ingekleurd met Sennelier.
Haren 205
Huid 252 + 635 (gemengd)
Jurkje, laarsjes en strik 252 + 917 (gemengd) daarna apart 344 + 679 (gemengd). Toen heb ik een beetje van het laatste mengsel bij het eerste mengsel gedaan en toen kreeg ik deze kleur. Perfect passend bij het Designpapier.

 

Als je wilt weten wat ik allemaal gebruikt heb, mag je me altijd een mailtje sturen. Ik zal je vraag altijd beantwoorden.

Gezellig dat jullie weer even zijn langs gekomen. Jullie zijn toppers!!!
Super bedankt ook nog voor jullie lieve reacties op mijn vorige creatie.

Doen jullie nog gezellig mee met onze bloghop op het Sennelierblog?!
Ook hier kun je een prijsje winnen :-) Altijd leuk toch?!
Scroll even naar beneden voor meer info over onze bloghop of klik meteen hier.

Geniet van je weekend!!

Reacties

  1. Je kaart is prachtig!!! E we kunnen allemaal maar één ding tegelijk hé!? Dus maak je niet druk! Ik heb ook wel eens mindere tijden met bloggen, daar moeten ze maar tegen kunnen, whahah! Je kaarten blijven stuk voor stuk de moeite om langs te komen!!! Fijn weekeinde, en zorg ook goed voor jezelf hé!? Het zijn wel leuke dingen allemaal, maar toch een drukte. Liefs Lotte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Nicole ik haak niet af hoor, snap het best!!! En ik wil al het moois zeker niet missen!
    Dit is ook weer zo'n geweldige kaart....wouw!!! En Tilda wat een lievie, heel mooi gedaan weer!
    Pas goed op jezelf bezige bij..... liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Nicole.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net als Gerie haak ook ik niet af! Veel te mooie dingen zou ik aan mijn neus laten voorbij gaan als ik dat wel deed. Iedereen heeft momenten dat je zelf niet veel reageert.
    Je verwent ons weer met een prachtige kaart en een superlieve Tilda die fantastich ingekleurd is! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicole
    Ik kan niet zonder je prachtige creaties hoor, deze is oom weer zo mooi, ik geniet!!!
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toppertje van een hele mooie kaart Nicole en super mooi ingekleurd met Sennelier. Fijn weekend, groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow! fantastic card with beautiful shape as usual !
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw schitterend weer, en we hebben allemaal wel eens minder tijd om te bloggen komt helemaal goed toch!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nicole,

    Ik weet precies wat je bedoelt ik heb dat ook vind het ook zo lief dat er altijd nog mensen zijn die wel heel trouw blijven kijken en een reactie op mijn blog geven.
    Maar je kaart is weer schitterend ik heb vandaag ook geprobeerd om met Sennelier in te kleuren maar dat valt nog niet mee zeg ga nog maar eens een workshopje volgen om te kijken of ik het wat vind het is wel heel anders dan de potloden.
    Maar jij doet het al heel mooi vind het er heel mooi!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer prachtig hoor Nicole, ik heb hetzelfde probleem hoor, dagen die veel te kort zijn, het past er gewoon allemaal niet in, en dan wil je toch eerst je verplichtingen nakomen. Deze is in ieder geval weer super gelukt voor TFMC.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Meis, die emmertjes tijd heb ik ook nog steeds niet gevonden en ze worden helaas ook niet te koop aangeboden.... Rustig aan dus hoor! Maar wat je allemaal maakt, is en blijft zooooo geweldig mooi! Ook deze voor ons TFM-blog is weer helemaal fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nicole,
    vandaag ga ik ook weer eens een rondje doen vorige week helaas ook geen tijd gehad ondanks vakantie. Je laatste creatie's en deze zijn weer stuk voor stuk bjoetie's. Heb je een mal van Dutch DoobaDoo gebruikt voor de vorm van de kaart??. Ik heb een napje van Sennelier gekocht om uit te proberen maar het is wel een beetje wennen. LOL. Veel plezier met alles wat je doet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions