Passionately ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik maakte deze spread in mijn Art Journal van Art by Marlene met de mooie producten van Cadence.


Voor de basis gebruikte ik aan de randen de Hybrid acrylverf, ben alleen vergeten deze op de foto te zetten.....
Daarna de Relief Pasta klassiek en textuur eroverheen met een siliconen spatel van nuvo.
Hier en daar de Rusty Patina groen, tussentijds gedroogd en toen de Vintage Legend schimmelgroen hier en daar.

Het rijstpapier van Cadence hier overheen geplakt als ook de twee plaatsjes, welke uit het tijdschrift  Happinez komen. Deze heb ik "oud" gemaakt met de distress pasta roestig bruin en een mixed media brush van Nellie Snellen.
Dit heb ik ook bij de randen van de spread gedaan.
De klok is een stans van Tonic Studio's en verder hier en daar gestempeld met Bits en Pieces van Crealies Oud Handschrift en een stempel van de Grunge Collectie van Studio Light.

Niet helemaal mijn stijl maar ik vind hem wel gaaf geworden!



Fijne dag.
Liefs, Nicole



Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions