Vlinder Craftemotions

Goedemorgen lieve luitjes,

Wat boffen we toch met dit mooie weer hè?! 's Ochtends lekker een mok cappuccino, heerlijk buiten lunchen en in de middag als het toch niet slim is om in de zon te zitten, gezellig aan de freubel.

Deze kaart heb ik een week of zo geleden al gemaakt met materialen verkrijgbaar bij/via CraftEmotions



De vlinder Botanical 2 is een clearstamp van CraftEmotions, Artikelnummer: 130501/1017, en heb ik ingekleurd met mijn SennelierArtikelnummer: 313113/1606. 
Achter de vlinder de LOVE stempel van Magnolia gestempeld met Distress Inkt. De vorm van de kaart is van een Go Kreatemal en het hele mooie Designpapier is van Wild Rose Studio, paperstack Butterfly GladeArtikelnummer: 117000/1033. 
Verder een houten ornamentje Fantasie BloemenArtikelnummer: 811500/0210, bloemen, Doohickey veren van Magnolia (van vellum), vlinderrandmal van Tim Holtz Artikelnummer: 115665/7495 (met een stempel van Magnolia) en de Bingostempels van Noor! Design gebruikt. Het lint is ook van CraftEmotions. Het fotolijstje  van Sillis en de kleine vlindertjes van Martha Stewart zijn gemaakt van lichtgewicht klei. Alle randjes heb ik bruin gemaakt met Distress Inkt.


De vlinder heb ik drie keer ingekleurd en daarna 3D opgeplakt.



Ik heb van de Sennelier 326 + 566 gemengd en toen kreeg ik deze prachtige kleur, welke erg mooi bij het Designpapier van Wild Rose Studio past, verkrijgbaar bij CraftEmotions. Niet dat je nog zoveel van het Designpapier ziet, maar it's all in the detail, toch?! LOL!!!



Ik ben weer benieuwd naar wat jullie ervan vinden!!

Bedankt weer voor het langskomen en voor jullie lieve reacties op mijn vogelaar!! Super!!

Ik mag zo gaan werken, want tja dat moet af en toe ook gebeuren......hahahha!!
Wens ik jullie een gezellige dag.


Reacties

  1. Hallo Nicole,

    Wat een mooie kaart en die vlinder super leuk gedaan zo dan krijg hij wat meer 3 d effect en dat is goed te zien hoor op je kaart!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende vlinder, echt een oogvanger, heel mooi dit kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig geheel met die bijzondere vlinder
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie Nicole!!
    Wat een beauty!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Nicole, gaaf ingekleurde vlinder en mooi zo 3D-opgeplakt en over het DP ga ik maar niks zeggen deze keer hihihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een prachtige kaart Nicole! Leuke details en die vlinder is zoooo mooi! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. a fab card Nicole, with a fantastic butterfly
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh wat een prachtig kaartje Nicole! Helemaal suer!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty van een kaart weer Nicole, hij is schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Nicole. Ik zie dat ik weer een boel gemist heb. Ook je labelkaart is heel gaaf. Maar je mixmedia vind ik ook heel gaaf.
    We mogen idd niet mopperen wat het weer betreft. Wij zijn nu een weekje weg met de caravan. Heerlijk.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een beauty van een kaart echt schitterend weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, zo'n vlinder in the picture, prachtige kleur ook, en weer een echt "Nicole-kaartje" er mee gemaakt. Geniet van het mooie weer...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Nicole,
    Super kleurwerk,heel erg leuk de veren van vellum, mooi papier, kortom een PLAATJE, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nicole,
    Wat een bjoetie van een kaart weer. De kleur van de vlinder is super en leuk om hem 3D te doen. Ook een idee opgedaan w.b. de veren. Fijn weekend. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zal vast en zeker weer een mooi kaartje zijn!!!!! kan hem niet zien, blogger doet een beetje vreemd.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt heel mooi gemaakt,..
    Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A gorgeous card Nicole!
    Wish you a wonderful week!
    Hugs kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wauw en nog eens wauw! Wat is het toch weer een bjoetie geworden meis!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions