Gepimpt kastslot ...

Goedemorgen lieve litjes,

Vandaag eindelijk weer eens een 3D Mixed Media creatie van mij.


Dit is een slot van een oude toogkast die nu zonder deuren bij ons buiten onder het afdak staat....
Of het slot iets voor mij was voor een mixed media creatie, vroeg mijn man mij.....hij kent me goed hahah!!

Met het kleurverloop heb ik me laten inspireren door Finnabair!

Eerst alles natuurlijk weer in de gesso gezet, de zwarte gesso en daarna met de mooie Premium Cadence acrylverven en een tamponeerkwast de kleuren aangebracht.
Zoveel pigment zit er dus in de verven.....
Ik heb de kleuren Wit, Aubergine en Pruim gebruikt en ook in die volgorde. 
Met de Distress pasta kleur Zwart de randen distressed en hier en daar wat highlights aangebracht met de Finger wax, kleur goud.
De leuke strass steentjes zijn van Nuvo.

De mooie vlindervleugels zijn van Tim Holtz!!





Hopelijk heb ik jullie mogen inspireren.
Fijne dag!!

Liefs, Nicole

Reacties

  1. Mooi Nicole. En fijn dat je man zo meedenkt! Ga je hem nu als aandenken ophangen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions