GastDesigner Crealies ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Protect your magic
Find your balance 

Als maandelijkse gastdesigner van Crealies mocht ik met deze DIY Plannerpakket (23 x 18 x 3 cm) aan de slag.
Ik gebruikte hierbij oa de leuke Mixed Media producten van Crealies, zoals witte gesso, gel medium, glitterpasta en pigmentpoeders.



Hoe je deze planner in elkaar zet, zie je op deze video van Crealies 


Nadat ik de planner in elkaar heb gezet, heb ik alles een laagje witte gesso CLMM01 gegeven.
Daarna heb ik wat pigmentpoeder Olijfgroen CLPC22 en Lichtbruin CLPC26 op mijn craftsheet gedaan, aangelengd met water en met een foamroller de planner op kleur gebracht. Gedroogd en daarna hier en daar nog een keer met de roller gerold. 
Wat een supergaaf effect!!

 Toen het rijstpapier Jenine's Mindful Art 5.0 RICEJMA29 op het karton geplakt met de Gel Medium CLMM11.
Ter bescherming van het rijstpapier de Gel Medium ook over het rijstpapier aangebracht.

Met het Stencilzz Stones CLST203 en de Glitterpasta goud CLMM32 de steenstjes over de hele kaft aangebracht.
Hier en daar gestempeld met de Bits & Pieces Oud handschrift CLBP133, Hangende rondjes CLBP131, Dunne Mozaiek CLBP07 en Ink Splashes CLBP04.

Tot slot wat Parelmoerpoeders Goud CLPC52 en Wit-Zilver CLPC51 op mijn craftsheet gedaan, aangelengd met water en gespetterd op de kaft.

Met de Cadence Distress Pasta Ground Espresso 301265/1300 en Denne groen 301265/1304 de randen van de kaft distresst en hier en daar op de kaft wat Moss Effect, lichtgroen 301275/3633 en donkergroen 301275/3640, aangebracht met een penseel.





Gebruikte materialen op een rijtje:

Journalzz & Planerzz:
DIY Plannerpakket CLJP799

Pigment Colorzz:
Olijgroen CLPC22
Lichtbruin CLPC26
Parelmoerpoder Goud CLPC52
Parelmoerpoeder Wit-Zilver CLPC51

Crealies Stencilzz:
Stencillzz Stones CLST203

Crealies Bits & Pieces:
Oud handschrift CLBP133
Hangende rondjes CLBP131
Dunne Mozaiek CLBP07
Ink Splashes CLBP04

Crealies Mixed Media:
Gesso wit CLMM01
Gel Medium transprant mat CLMM11
Glitter pasta goud CLMM32

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Liefs, Nicole

Reacties

  1. Schitterend weer Nicole. Jij weet altijd wel raad met allerlei spullen. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions