Geven en nemen

Goedenavond lieve medebloggers,

Zoooooooooo leuk weer alle lieve reacties te lezen van mijn "oude" en nieuwe volgers.
Feestje!!!! Op naar de 100.
Mijn lieve buurvrouw vroeg mij een felicitatiekaart voor een bruiloft te maken en een condoleancekaart voor een vader van een vriendin van haar. Dit is het resultaat.
Ze vond ze beide helemaal prachtig.
Voor de felicitatiekaart heb ik het zwarte papier en de zwarte harten met lintje gebruikt van de trouwkaart zelf.
Deze condoleancekaart spreekt uiteraard voor zich.
Welterusten voor vanavond en tot de volgende keer.
Dan ga ik mijn nieuwste kerstkaarten weer showen.
Het licht was op dus ik kon geen foto's meer maken, lol!! En ik had geen zin om mijn daglichtlamp te pakken, sorry ;-)

XOXO Nicole

He who plants kindness, gathers love.

Reacties

  1. Gave kaarten! ik ben dol op zwart-wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee hele mooie en stijlvolle kaarten die je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Nicole. Ze zijn allebei helemaal in style en perfect voor de gelegenheid.
    Heel mooi hoor! Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee heel mooie kaarten Nicole, supermooi zo in zwart-wit!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn aparte kleuren voor een trouwkaart, maar daarom nog niet minder mooi. Schitterende bloementoef zeg. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke stijlvolle kaarten,en dat alleen in de kleuren zwart-wit!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtkaarten en heel sjiek in zwart wit echt heel mooi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zijn wel 2 uitersten maar ik vindt allebei de kaartjes heel mooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig zeg deze kaarten, prachtig die kleuren, helemaal super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Nicole en zowel ingetogen als feestelijk, knap gedaan!
    Ik had gisteren uren lang geen leeslijst, hield mijn hart al vast dat logger me in de steek zou laten !!!
    Hier hagelt het dus foto's maken is een ramp!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn allebei prachtig, heel mooi dat zwart wit voor een trouwkaart.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful and gorgeous cards,love them both very much.
    Have a wonderful weekend:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nicole,

    Wat een prachtige kaarten zijn het geworden.
    Ik vind dat zwart/wit erg mooi.

    Veel liefs,
    Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your cards are so amazing! Your Black-And-White-Combo looks so elegant!
    Happy Sunday!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig kaartjes !!! heel erg mooi ! grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions