Kerst in juli!

Goedemorgen lieve blogdinnen,
Eerst en al wil ik iedereen weer bedanken voor jullie oh zo lieve reacties en welkom aan mijn nieuwste volgers!!
Vandaag wil ik dit kaartje met jullie delen als aanloop naar Kerstmis tijdens deze prachtige zomer!! Hihi!
Mijn vorige kerstkaart was net als deze voor mijn kerstalbum voor de club van Tiets.
Ik heb hiervoor het prachtige papier van vorig jaar van Bo Bunny gebruikt en uiteraard Tilda. Dit keer gemaskerd!
  
 
 
Ik zou zeggen kijk nog lekker even rond en als je iets wilt weten, hoor ik het graag!!

En dan heb ik nog meer leuks wat ik wil delen met jullie. Ik heb de Top 3 behaald bij Midweek Magnolias. YEAH!!
Gezellig dat je er (weer) was!!

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Reacties

  1. Wauw ook dit kaartje is weer PRACHTIG!
    en gefeliciteerd met je plek in de top 3 bij Midweek Magnolias! ik snap het helemaal dat je daar in staat je creaties zijn prachtig!
    een fijn weekend!
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf kaartje weer Nicole, geweldig mooi!!!!!
    En gefeliciteerd met je top 3 notering, super zeg!!!!
    Gezellig weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een prachtige creatie weer zeg

    liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicole,

    dit is weer een plaatje!!!! Zo mooi dat je zo'n ultieme winterkaart in de zomer kunt maken!
    En gefeliciteerd met je top 3 plaats!
    Verdiend, hoor!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwwwww schitterend wat een prachtige kaart. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooie en sfeervolle kaart Nicole:0)
    nog van harte met je nieuwe DT job!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is weer een beauty geworden Nicole.
    En het is nu echt de tijd om met je kerstkaarten aan het werk te gaan. Het weer is waardeloos en ik heb op de camping zelfs mijn kachel erbij aan gedaan, wij willen niet verkleumen. Jij bent straks, als het echt zomer wordt vrij om andere creaties te maken en aan het eind van het jaar zit je niet in de stres omdat je ze niet op tijd af hebt.

    Een fijn weekend.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal super je kaart, mooie kleuren.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So beautiful! I love the snowflake!
    Happy weekend!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je plekje in de top 3 welverdiend hoor. Jee je maakt er wel een superkaartje van zeg en een winterkaart hiihhi het lijkt wel zo buiten he! Bedankt voor het bezoeken van mijn blog vind het top .
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card Nicole, Love how you have done the masking! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit prachtig gemaskerd Nicole en zo mooi met al die bruine accenten......wow wat een strik zit er op!!!!
    Als dit weer lang aanhoudt zijn we ver voor Kerst klaar en kunnen we in december aan de zomerkaarten gaan werken LOL!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je plekje in de top 3. Dit is ook weer een prachtig kaartje.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nicole,

    Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is ie weer gaaf meis, wowww !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig kaartje en gefeliciteerd met je plekje in de top 3, helemaal top!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een prachtige kaart nicole en proficiat met de top3.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig mooi kaartje Nicole.
    Echt schitterend.
    Gefeliciteerd met Je plek in de top 3.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een beeldschoon kerstkaartje Nicole, mooi die bruine en blauwe tinten!
    Gefeliciteerd met je top 3 plaatsje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A gorgeous card Nicole, beautiful colours and I love the fabulous accents!
    Congratulations with top 3!
    Have a nice sunday!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb hem in het echt mogen bewonderen .... dan is hij NOG mooier !! Proficiat met je top-3-plekje. Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het ziet er weer zooooo geweldig uit, chapeau meis. Het is geen wonder dat jij steeds wel iets leuks hebt te melden, je wordt overal gezien en met prijzen overstelpt, terecht!
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart Nicole. Zo sfeervol met enorm veel details. Ik weet niet waar ik eerst kijken moet, alles is mooi :) en de kleuren die je gebruikt hebt... schitterend gedaan!
    Gefeliciteerd ook met al je DT projecten, dat wordt bijna een fulltime baan zo hihi. Kan geen straf zijn om van je hobby je werk te maken ;)
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een beatyyyyyyyyyyy van een kaart en van harte met derde plaats kan ook niet anders

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Veel succes met je nieuwe DT baan, gaat helemaal goedkomen dat weet ik zeker!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauww Nicole, hier ben ik nog eens na een lange tijd uit de running te liggen, stuk voor stuk plaatjes vind ik hier, elke kaar een kunstwerkje op zich!! Super!! En wat lees ik, je bent weer in enkele fantastische teams terrecht gekomen, helemaal terrecht!! Jij past overal bij met zulke kaartjes!! Geniet ervan meis!!
    Knuf!
    Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart is dit weer Nicole!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Another gorgeous and fabulous card.
    Love the image and you have always soooo many wonderfully and cute details on your card.
    Wonderful work,love it.
    And I am sooo happy for you with the topp 3,:):)
    Wish you a wonderful day:):)Love Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je er weer mooie creaties op staan Nicole!! Prachtig!
    Kijk je even op mijn blog, je hebt een prijsje gewonnen ;-)

    Lieve groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Such a beautiful, beautiful card! Makes me loning for christmas... :)

    Hugs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat een prachtig kaartje. Wij moeten ook eens starten met de kerstkaarten. Het weer is echt pet. Je zou denken dat het al herfst is in plaats van zomer.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gorgeous card, Nicole. Love your colouring of this sweet image and all the wonderful embellishing. Your creation inspires me to make a wintery project as well.
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Stunning card Nicole love all the little details. Hope you have a great weekend. Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions