Zon in je hart - actie van Pixum ter gelegenheid van Internationale Meisjesdag 11 oktober
Goedemorgen lieve luitjes,
Vandaag geen creatie van mij, maar even aandacht voor Internationale Meisjesdag die afgelopen 11 oktober was en de actie "Zon in het hart" van Pixum.
Jelle van Pixum vroeg mij hun actie "Zon in het hart" in het zonnetje te zetten.
Graag, Jelle!!
Vind het een geweldig initiatief dat een bedrijf, in dit geval Pixum zich belangeloos inzet om een meisje uit een ontwikkelingsland een kans te geven in deze harde wereld. Een kans om zich te ontwikkelen en uit te groeien tot een zelfstandige vrouw.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, is Pixum vooral om zijn fotoproducten
bekend. Dat we ook op andere gebieden actief zijn, weten niet zovelen.
Een van deze dingen is onze actie 'Zon in het hart', een initiatief van
Pixum waar we regelmatig mensen helpen, die het vaak niet zo goed gaat.
Ter gelegenheid van "Internationale Meisjesdag" op 11 oktober organiseren
wij onze volgende "Zon in het hart"-actie. Wij willen aandacht vragen voor
de wereldwijde discriminatie van meisjes in ontwikkelingslanden.
Om meisjes een betere kans te geven op goed onderwijs hebben we samen met
de organisatie World Vision de sponsoring van de kleine Stefany uit Bolivië
op ons genomen.
Wist je dat in Bolivië bijna 850 duizend kinderen tussen de 5 en 14 jaar
werken, in plaats van naar school gaan? Dat is bijna elk derde kind!
Wij van Pixum wil met de sponsoring van Stefany aandacht schenken aan de
Internationale Meisjesdag en laten zien dat je met weinig moeite de kansen
op onderwijs van een meisje verbeteren kan.
bekend. Dat we ook op andere gebieden actief zijn, weten niet zovelen.
Een van deze dingen is onze actie 'Zon in het hart', een initiatief van
Pixum waar we regelmatig mensen helpen, die het vaak niet zo goed gaat.
Ter gelegenheid van "Internationale Meisjesdag" op 11 oktober organiseren
wij onze volgende "Zon in het hart"-actie. Wij willen aandacht vragen voor
de wereldwijde discriminatie van meisjes in ontwikkelingslanden.
Om meisjes een betere kans te geven op goed onderwijs hebben we samen met
de organisatie World Vision de sponsoring van de kleine Stefany uit Bolivië
op ons genomen.
Wist je dat in Bolivië bijna 850 duizend kinderen tussen de 5 en 14 jaar
werken, in plaats van naar school gaan? Dat is bijna elk derde kind!
Wij van Pixum wil met de sponsoring van Stefany aandacht schenken aan de
Internationale Meisjesdag en laten zien dat je met weinig moeite de kansen
op onderwijs van een meisje verbeteren kan.
Op hun Pixumblog vind je nog meer informatie over hun actie "Zon in het hart".
Geniet van deze dag!!!
Reacties
Een reactie posten
Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole