Buffetkastje van Let's Get Bizzee icm CraftEmotions

Goedemorgen lieve luitjes,

Zoooooo lief van jullie dat jullie toch nog gezellig langs blijven komen. Ik heb gisteravond eindelijk weer eens een blogrondje gedaan en weer mooie creaties langs zien komen.

Ik ben heerlijk aan de slag geweest met dit buffetkastje 812302/2430, of zoals Irene altijd zo zegt, een stofnest......wahahahahahhaha!!, van Let's Get Bizzee, waarbij ik allerlei houten en vilten ornamenten, foam silkclay, foam ballclay wit 610110/0301, kant en lint, Designpapier Winter Woods 118040/0104, witte belletjes 801400/4422 en maskstencil Kristallen 185070/1121, allemaal van CraftEmotions heb gebruikt. De glazen flesjes zijn van Tim Holtz en de mooie klok is van Scrapunlimited. Ik heb de structuurpasta van Dutch Doobadoo gebruikt.
 Het kastje is te bewonderen in de Foamtastische Huiskamer in Goirle.
Zoals jullie zien heb ik er een Kerstkastje van gemaakt en het hobbelpaardje heb ik zelf geboetseerd van de Silk foamclay en daarbij heb ik de kleuren rood 610110/0120 en groen 610110/0155 met elkaar gemengd.




Ben weer reuze benieuwd wat jullie ervan vinden!

Gezellige dag.

Reacties

  1. Oh woow! Dat ziet er schitterend uit NIcole!!
    Echt prachtig. Doet me een beetje denken aan zo'n ouderwetse letterbak, maar deze is zoooo veel mooier.

    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maakt ook niet uit wat je doet, jij maakt gewoon van alles een feestjes. Het kastje is prachtig, heel erg mooi gemaakt met al die leuke kleine futseltjes!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een gezellig kerstkastje heb je gemaakt Nicole. Heel mooi gemaakt met al die kleine spullen erin en erop. Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooo, heb jij even lekker zitten kleien! Prachtig kastje zeg....en helemaal in kerst sfeer, hihi.
    Hier zitten weer heel veel uurtjes in Nicole en het ziet er supers uit!
    Fijn weekend en loeve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicole
    Prachtig kastje, wat heb je het mooi gevuld en ook je kleiwerkje is prachtig, ben het met Irene eens, het zijn echte stofnesten haha..
    Fijn weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig gedaan Nicole, VROEGER...( LOL) deed ik dit met fimo klei...hele taferelen... enne inderdaad stofnesten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk is dit kastje! Zoveel weer te bekijken en leuk met al dat hout. En die staat dus in Goirle. Ik ben dit weekend in de buurt en ik zie dat het koopzondag is. Je weet maar nooit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HI Dear Nicole! OooH my goodness .. you already know how I feel about this! It's AMAAAAAAZING! Gosh, these details are so intricate and tiny .. it's BREATHTAKING!!! Wow wow wow .. you are INCREDIBLE!!! I love it so much!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions