Belief


Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie weer een Mixed Media canvas zien.
Ik ben aan dit canvas begonnen op de Paperworld beurs in Frankfurt en heb het thuis afgemaakt.

Ik ben aan de slag gegaan met de Maskstencils Boeddha Masker en Bamboe van die prachtige Happiness lijn van CraftEmotions.
De basis is een canvas van 30 x30 cm, in het midden een canvas van 20 x20 cm en de twee kleine canvasjes zijn 10 x10 cm.


Ik heb de DutchDoobadoo structuurpasta gebruikt voor de Maskstencils. Toen alles goed droog was, geholpen met de heattool, ben ik gaan sprayen met mijn zelfgemaakte sprays van de Creall verven icm de spraybottles van Nellie's Choice. Ik heb de kleuren Permanent Rood (gemengd met Metallic Silver), Metallic Copper en Parelmoer Blauwgroen gebruikt. Langs de contouren van het gezicht ben ik met een klein penseel en de parelmoerverf Blauwgroen gegaan. Nu springt het gezicht er uit.
De houten tekst Zen is gemaakt met het Alfabet klein, houten ornamenten van CraftEmotions en het woordje LOVE is een houten ornament van de Happinesslijn. Het woord Belief zit ook in de Happiness-box en heb ik vergroot van het originele document, uitgeprint, overgetrokken op Softboard en uitgesneden.
De orchideeen zijn van zijde.

De meeste van de gebruikte materialen zijn verkrijgbaar bij HobbyVision.

In het echt is hij mooier. al zeg ik het zelf hihihi. Ik kreeg het canvas door de Metallicglans niet goed op de foto.......
Ben erg tevreden over het resultaat en hij hangt in mijn eigen Wall of Fame bij CraftEmotions in Ochten......TROTS!!!

Gezellig dat jullie er weer waren en ik zie ook dat ik een aantal nieuwe volgers bij heb. Altijd leuk!!
Nog bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige creatie.

Geniet van je zondag!!!

Gebruikte materialen allemaal verkrijgbaar bij de groothandel CraftEmotions:
CraftEmotions Mask stencil Happiness - Masker Boeddha A5 CraftEmotions Mask stencil Happiness - Bamboe A5 CraftEmotions Houten ornament Happiness - tekst Happiness 40 pcs - box 10,5 x 10,5 cm CraftEmotions Houten ornamenten - Alfabet klein 250 pcs - box 10,5 x 10,5 cm 1 ST (1 ST) Canvasdoek 30x30CM   1,7 cm  420gram 1 FL (1 FL) Top-deco - acrylverf permanent rood 80 ML 1 FL (1 FL) Top-deco - acrylverf zilver 80 ML 1 FL (1 FL) Top-deco - acrylverf koper 80 ML 1 FL (1 FL) Pearl - parelmoerverf blauwgroen 80 ML Nellie`s Choice Spray bottles 40ml/ 2 St SPBO001 Dutch Doobadoo Dutch Structure Paste Smooth 250ml 

Reacties

  1. Hallo Nicole nou ik begrijp het best wel hoor dat je trots bent je creatie is dan ook schitterend heel mooi gemaakt en de bloemen staan er prachtig bij!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole
    De warmte straalt er vanaf, hij is echt schitterend, hier mag je zeker trots op zijn.....ik ben ook trots op jou meis, geniet ervan.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige creatie Nicole. Een kunstwerk om zeer zeker trots op te zijn. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schitterend kunstwerk Nicole! Hier heeft weer veel uurtjes
    in gezeten! De bamboe achtergrond past er prachtig bij...en canvasjes
    op Canvas is ook erg leuk bedacht!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicole, wat heb je dit prachtig gedaan zeg! Die mooie warme rode kleur..hou ik van!
    En een eigen wall of fame. Wauw!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww Nicole, Dit is werkelijk weer keigaafffff! Hoe doe je dit toch elke keer zeg! Prachtig! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit weer prachtige gemaakt, Nicole. Mooie kleur en leuk ook met diverse kleinere canvas doeken erop.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie Nicole!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions