A little birdie.......

Goedemiddag lieve luitjes,

Wat een weertje hè?! Een heuse hittegolf.....
Ik hou me maar koest want ik kan zooooo niet tegen dit weer. Gisteren wel een heerlijk dagje Scheveningen gehad met de hele dag een verkoelend briesje en zooooo niet benauwd. Genieten dus!!
Want laten we wel wezen, alles beter dan regen en kou!!
Ik heb trouwens ook een zwembad gekocht om heerlijk af te kunnen koelen, dus wie doet me wat!
Hahahahhah!!

Vandaag een Mixed Media canvas wat tevens mijn DT-bijdrage is voor het Hobbyvision DTblog.


Dit is een canvas van 20 x 20 cm wat ik eerst heb ingesmeed met Gesso. Daana met een Bloemen maskstencil van CraftEmotions van de Botanical Summerlijn en strucuurpasta zitten kliederen.
Alles gedroogd met de Heattool. 
De vogelkooi is een stansmal van Tim Holtz welke ik heb gestanst uit karton 2mm en ook nog een keer met Designpapier van de Romantic provencelijn van CraftEmotions.
Met de Multicoat van CraftEmotions het ik het papier mooi strak op het karton geplakt.

Daarna met allerlei materialen aan de slag gegaan, waaronder klei (in een silionen mal met varenbladen), moeren, revetten, houten ornamenten van CraftEmotions en bloemen.
Dat alles op het canvas geplakt en toen ben ik gaan sprayen met mijn zelfgemaakte sprays van Creall Parelmoerverf en water in de spraybottles van Mellie's Choice.
Ik heb de kleuren blauw en paars gebruikt en heb de kleuren in elkaar over laten lopen tijdens het sprayen.
Daarna heb ik nog wat bloemen en besjes hier en daar aangebracht.


Supergezellig dat jullie weer even langs zijn gekomen en nogmaals......
STAY COOL!!

Ik neem even een plons in ons badje!!



Gebruikte materialen verkrijgbaar bij HobbyVision:

Canvasdoek 20 x 20 cm - 1,7cm dik Mask CraftEmotions - Botanical Summer - Bloemen A5 Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Vogel & Huisje Houten ornamenten - CraftEmotions -  10,5 x 10,5 cm - High Tea Rose - Rozen CraftEmotions - Houten ornamenten - Ornamenten sleutel en slot CraftEmotions - Houten ornamenten - TandwielenDutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Creall - Gesso Creall - Parelmoer verf - 06 Violet Creall - Parelmoer verf - blauw Spray bottles 40ml., 2pcs  Darwi - klei - Extra Light 160gr Wilton - Fondant Mold - Fern Paperpad CraftEmotions - Romantic Provence A5 Ranger - Heat It Tool  Europese versie CraftEmotions - Multi coat mat - 250ML


Reacties

  1. heel erg mooiiiiiiiiiiii en een gave kleur Nicole
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi is dit weer Nicole. Prachtige kleuren.
    Wat mij betreft mag er nu ook wel een buitje vallen al was de bui die we deze week een keer hadden ook niet echt waar ik op zit te wachten. (Hagelstenen als pingpongballen kwamen er hier in Apeldoorn naar beneden.)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Nicole, gaaf dat je nu ook zwembad hebt, kunnen we een keer de badjes bij elkaar zetten en een poolparty houden..whaaa..
    Je laat weer een prachtig mixed media project zien. Mooie kleurencombinatie vind ik het ook, blauw met paars...moooi en voor een canvas van 20x20 is altijd wel een plaatsje te vinden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na Nicole,
    Wat een prachtige canvas heb je gemaakt . Ik vind dat echt knap. Misschien ook doordat ik niet zou weten waar en waarmee te beginnen.
    De kleuren zijn heel mooi bij elkaar. Goed gekozen.
    Veel plezier in en met het zwembad...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige canvas met mooi kleuren en details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Nicole

    Wat heb je weer een schitterende canvas gemaakt, ik raak er niet op uit gekeken.
    En wat voor prachtige kleuren.
    Veel plezier met je zwembad dat kan je best gebruiken

    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Nicole

    Your creations is stunning and fabulous.
    Lovely colors and design.

    Have a nice day.

    Merethe

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions