Cashback Actie!!

Goedemorgen lieve luitjes,


CASHBACK ACTIE!!

Iedereen die mijn webshop al eens bezocht heeft, heeft helaas ervaren dat de site niet snel is.
Ik ben achter de schermen keihard aan het werk om dit op te lossen, helaas gaat dit nog enige tijd duren.

Maar omdat......
*het bijna Sinterklaas is
*ik jullie geduld graag wil belonen
*ik door deze werkzaamheden niet in de shop kan werken om een actie te verwerken......

Heb ik een CASHBACK Actie bedacht.

Vanaf nu tot en met zondag 29 November 2015 24.00 uur krijgt u 10% CASHBACK op uw gehele aankoop.
Na ontvangst van uw betaling zal ik 10% van het totaalbedrag van uw bestelling, excl. eventuele verzendkosten, terugstorten op uw rekening.

Let op:
-Uitgesloten van deze actie zijn Workshops en Pre-orders.
-De leuke attentie bij iedere bestelling komt tijdens deze actie te vervallen.

Hartelijke groet,
Nicole Dieltjes
www.craftaddiction.nl

P.S. Als je al weet welke artikelen je wilt bestellen mag je ze ook naar me mailen, info@craftaddiction.nl.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions