Bedankt voor alles

Goedemorgen lieve luitjes,

Deze week, ik verwacht woensdag 18 mei, is de nieuwe collectie Romantic Orchid van CraftEmotions leverbaar.

Ik ben eens met de Gelli Plate 10,2 cm GEL4R gaan spelen en heb hiervoor het hele mooie maskstencil Orchidee tak 185070/1236  gebruikt i.c.m. met de Memento Dew Drops.
Ik heb de kleuren, Grape Jelly, Bamboo Leaves en Rose Bud gebruikt.

Ik heb het Elizabeth Craft Design, Soft Finish Cardstock 230 grams 001270/1101 gebruikt en dit gemat met het linnenkarton van CraftEmotions.

De vaas met orchidee takken komt uit het prachtige nieuwe paperstack Romantic Orchid 118040/0204..

De tekstempel, van CraftEmotions, gestempeld met Tuxedo Black..



Ik had het niet verwacht maar spelen met de Gelli Plate is toch wel erg leuk......jullie zullen nog wel vaker creaties hiermee langs zien komen.

Fijne 2e Pinksterdag!

Liefs, Nicole
Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:

         



Reacties

  1. Eindelijk weer even tijd Nicole, wat kan een mens het soms druk en bedrijvig hebben!
    Ik begin bij je rozentuintje want die zag ik snachts na mijn avonddienst, maar dan kijk ik alleen om lekker te relaxen! Maar die kleuren bij elkaar en techniekjes, heerlijk om te zien! De gellyplate ken ik alleen van filmpjes, in de loop der jaren zoveel vergaard, dus is het voor mij goed zo! Er komt zoveel uit dat je failliet gaat raken als je overal aan mee doe...lol. Prachtig kaartje hoor Nicole!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf Nicole, ben maar eens langs meerdere creaties gegaan van je... Je hebt er super veel en prachtig gemaakt. En nog veel succes met je winkeltje want volgebs mij loopt het redelijk goed! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions